Работа Администратор В Офис в София

34 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно пр...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ОФИС ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, която притежава над 40 супермаркета на територията на София, Ба...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....

    07 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен асистент в МЦ

icon 1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При необходимост към рехабилитационния план се добавят роботизирани уреди за горен крайник, с излючително прецизен и ефективен софтуер за максимални резултати. Разполагаме с уреди за рехабилитация и възстановяване на всяка една зона от човешкото тяло.

Екипът на Център за роботизирана рехабилитация “ReGo” се състои от внимателно подбрани, обучени и сертифицирани специалисти в областта на неврорехабилитацията. Техният дългогодишен опит и лична мотивация да помагат на всеки пациент, водят до успешни резултати. Високо ценим и развиваме компетенциите на нашите служители, които са ключови за качествена услуга и успех. Присъединявайки се към нас ще имате възможността да сте част от високоефективен и отдаден на професията си екип. Във връзка с разсрастването на дейността си Медицински център „Рего” търси да назначи мотивиран служител с подходящите опит и знания на длъжност:

Административен асистент в МЦ

Описание на длъжността:

  • Приема и осъществява входящи разговори с потенциални клиенти и пациенти на центъра с цел създаване на мотивация у тях за ползване на предлаганите услуги.
  • Обработва различни клиентски запитвания и заявки за предлаганите услуги.
  • Обработва получената информация – официални документи, епикризи и др.
  • Посреща, настанява и регистрира пациентите в центъра за физикална и рехабилитационна медицина.
  • Изготвя работни графици.
  • Организира, ръководи и контролира цялостната оперативна дейност по отношение на изпълнение на графиците за посещение на пациенти и тези на служителите.
  • Осъществява активна комуникация с пациенти и служители за осигуряване на комплексно, качествено и навременно обслужване.
  • Изготвя ежемесечни отчети по отношение на заетостта на персонала и цялостната дейност на центъра.
  • Проследява плащания, договори и неплатени фактури.
  • Работа с касов апарат и ПОС терминал.
  • Приема плащанията на пациентите и издава необходимите финансови документи във връзка с това.
  • Работа със специфичен софтуер.
  • Избира правилния подход към всеки клиент.
Изисквания за длъжността: 1. Висше образование, образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ или „Магистър“. 2. Медицинско образование е с предимство. 3. Образование със специалност „Здравен мениджмънт“ е с предимство. 4. Опит на подобна позиция в медицинско заведение е с предимство. 5. Владеене на английски език. 6. Компютърна грамотност и умения за работа с MS Office пакет и ПОС терминал. 7. Опит в обслужването на клиенти.

Личностни качества и умения:

  • Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
  • Отлични организационни умения и спазване на срокове.
  • Усмихнати, дружелюбни, внимателни и загрижени към пациентите;
  • Добра писмена и речева култура на български език;
  • Умение за убеждаване и водене на преговори;
Ние предлагаме:
  • Добро възнаграждение. Трудов договор сключен с "Капитал Хелт Холдинг" ЕАД.
  • Възможности за професионално развитие.
  • Работа на смени по 8 ч. Първа смяна от 06.00 ч. до 14.00 ч. Втора смяна от 13.00 ч. до 21.00 ч.Трима служители обезпечават тези смени от понеделник до неделя.
  • Добра среда на работа и подкрепа от управлението на медицинското заведение.
Местоположение на работното място:
  • гр. София, бул. Линкълн № 143 в близост до метростанция, автобуси 11, 73.
Ако желаете да станете част от екипа на „Медицински център „Рего”, моля кандидатствайте с актуално CV (Европейски формат), с посочени актуални данни за обратна връзка.

Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.