
ДИМС-92 работа
3 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис - асистент
Пълно описание
Фирмата търси да назначи СЛУЖИТЕЛ ОФИС
ОСНОВНИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДЛЪЖНОСТТА СА:
- обработка на онлайн поръчки
- отговаряне на телефонни обаждания
- отговаряне на електронна поща
- работа с касов апарат и издаване на фактури
- онлайн заявяване на куриер
- работа със складова програма
- изпълнява и други конкретно възложени задачи
- добра компютърна грамотност, в частност: работа с ms office (excel, word)
- опит със складов софтуер
- организираност, експедитивност, стриктност и отговорно отношение към задълженията и стоката
- умение за работа в екип
- коректност и лоялност
- желание за усъвършенстване и усвояване на нови знания
- опит на подобна позиция и сходни задължения
- опит във воденето на офис кореспонденция
- да има отличен български правопис и граматика
- работно време – петдневна работна седмица 8:30 – 17:00
- добро заплащане
- добри условия за работа
- въвеждащо фирмено обучение
София, „Самоковско шосе “ № 107
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Автобиография и актуална снимка.
Само одобрените кандидати, представили пълен комплект документи ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
ЗА КОТАКТИ: ТЕЛ.: 0887 301 754
Желаем Ви успех!
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.