
ХЕЛЕНИКА КОЗМЕТИКС БЪЛГАРИЯ работа
2 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Асистент
Пълно описание
Описание на длъжността:
- Работа със специализиран софтуер - издаване на фактури, кредитни известия, касови бонове и сторно бележки.
- Въвеждане в софтуера на приходни, разходни документи и банкови плащания.
- Обработка на онлайн поръчки - събиране, маркиране и издаване на документи.
- Изготвяне на товарителници в специализиран модул.
- Превод от английски на описания на нови продукти и въвеждането им в онлайн платформа.
- Превод на презентации за нови продукти и каталози с грим визии за нови колекции.
- Компютърна грамотност (Word, Excel, MS Office).
- Добро ниво на владеене на български и английски език.
- Добри комуникативни и организационни умения.
- Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок.
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми, проактивност.
- Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки.
- Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 16:30 в кв.Редута, ул. Георги Минчев 30.
- Въвеждащо и последващо фирмено обучение.
- Добро възнаграждение, годишен бонус и подарък за рожден ден.
- Спокойна и приятна работна атмосфера и млад екип.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.