
ХЕЛЕНИКА КОЗМЕТИКС БЪЛГАРИЯ работа
4 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оперативен счетоводител
Пълно описание
Основни задължения и отговорности:
- Текуща обработка и осчетоводяване на финансово-счетоводни документи;
- Изготвяне на първични и вторични счетоводни документи;
- Текуща обработка на други документи – болнични, уведомления, декларации 1 и 6.
- Изготвяне на трудови договори, заповеди, допълнителни споразумения, удостоверения, и др.;
- Изготвяне на периодични отчети и справки за мениджмънта;
- Дейности, свързани с банкови документи и онлайн банкиране;
- Дейности, свързани с ВОП и ВОД.
- Архивиране и подреждане на счетоводната документация;
- Подаване на справки към НСИ и БНБ;
- Подходящо образование;
- Задължителен доказан опит по специалността, минимум 1 година, с познаване на счетоводното, данъчното, осигурителното законодателство и счетоводните стандарти;
- Компютърна грамотност – Office приложения, специализиран софтуер.
- Точност и внимание към детайлите, прецизност и бързина, лоялност и отговорност;
- Самостоятелност в работата, аналитично мислене.
- Умение за управление на времето и спазване на крайни срокове;
- Мотивиращо възнаграждение.
- Добри условия на работа в приятна работна атмосфера.
- Работно време - от понеделник до петък от 8:00 до 16:30.
- Месторабота - кв. Редута, ул. Георги Минчев.
- Коректност на заплащане и дългосрочна ангажираност.
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.