Работа Административен Служител

105 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    05 May 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...

  • icon 1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси да назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа ...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Лагардер Травъл Ритейл България е дъщерно дружество на френската компания Лагардер Травъл Ритейл, част от медийна група Лагардер. Компа...

  • icon 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и би...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ИНТРАМА е производител и вносител на машини и консумативи за хранително-вкусовата промишленост. Търговската и сервизна дейност се осъщ...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Фирма Цемко ЕООД е голяма и утвърдена компания, чиято основна дейност е внос и търговия на строителни материали. За своите нужди търсим ...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПСК Пътстрой търси да назначи мотивирана и отговорна личност на длъжността Офис сътрудник. Изисквания към длъжността: Работен английс...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЕХНИЧЕСКИ ОФИС СЪТРУДНИК

City Cash
location_on гр. Павликени

icon 1,160 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки клиент. В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от над 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.

Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като ТЕХНИЧЕСКИ ОФИС СЪТРУДНИК ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.

Ние търсим Мотивиран кандидат, чиято цел е да координира потока на информация, подпомагайки правилното функциониране на Регионалния офис.

Отговорности и задачи

  • Проверявате и контролирате паричните средства, които преминават през касата на
Регионалния офис;
  • Организирате документооборота;
  • Подготвяте и изпращате пощенски пратки;
  • Подпомагате дейността на екипа.
Ние предлагаме
  • Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
  • Пет дни допълнителен отпуск след втората година стаж в компанията;
  • Ваучер за щастливо събитие
  • Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
  • Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
  • Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
  • Твърдо възнаграждение.
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография.

Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,160 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.9
icon icon icon icon icon
Колеги
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.9
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.7
icon icon icon icon icon
Управление
2.7
icon icon icon icon icon
Работна среда

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.