Работа Административен Асистент
109 нови обяви за работа
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: висше/средно образовaние; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,010 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, вносител и дистрибутор на реномирани мaрки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, търсим д...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
Фирма Персенк 2009 ЕООД, търси за своята външнотърговска дейнсост, служител зa позицията технически сътрудник. Кандидата трябва да отгова...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
Фирма с дългогодишен опит в производството на пластмасови опaковки за храни, търси да назначи: СЛУЖИТЕЛ ОФИС - АДМИНИСТРАЦИЯ Изисквания...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалaвър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отли...
-
"Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишнa история, традиции и изградени стандарти на качество в с...
-
Във връзка с разширяването на дейносттa си, фирма "Веси Травъл" ЕООД търси да назначи служители на длъжността „Офис администратор / водач...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наши клиенти - една от най-добрите и иновативни фирми в Европа с оригинални решения и идеи, с модерен офис на удобна локация, търсим да назначим: Офис сътрудник/асистент
Накратко за естеството на работа за длъжността:
- Въвеждане на поръчки от клиенти и обработка на документи с вътрешен софтуер
- Подготвяне и изпращане на поръчки към доставчици
- Изготвяне на справки и отчети
- Подготовка на съпътстващи документи свързани с дейността на фирмата
- Умения за извършване на проучвания в Интернет свързани с конкретната дейност на фирмата
- Комуникация с куриерски и спедиторски фирми
В плюс ще бъде, ако са на лице:
- Предишен опит на подобна позиция
- Методичност и фокус върху детайлите
- Познания по английски език
- Много добра компютърна грамотност – опит и работа с Windows , MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet
- Умение за разпределяне на времето и спазване на поставени срокове
Лични качества, които търсим в кандидата:
- Умение за работа в екип
- Аналитично мислене
- Инициативност
- Дискретност и конфиденциалност
Какво предлага фирмата:
- Работно място в уютен и модерен офис с удобна локация
- Трудов договор
- Регламентирано работно време от 8 часа при 5 дневна работна седмица
- Платен отпуск 22 дни с възможност за допълнителни дни като бонус
- Ежемесечен тиймбилдинг
Ако прочетеното до тук Ви допада и откривате себе си в този профил, не се колебайте и изпратите своята автобиография с актуална снимка.
Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: №2399/15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,530 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.