Работа Административен Асистент
109 нови обяви за работа
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
ТТ Маркет търси да назначи технически сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с докум...
-
Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...
-
1,010 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Агрошанс Комерс" ЕООД, гр. Карнобат, търси да назначи служител на длъжност Технически сътрудник, GPS системи. Длъжностни задължения...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
Фирма Раяленд е открита през 1993 г . с основна цел внос и търговия с бебешки стоки и игрaчки. Благодарения на дългогодишния труд и опит на ц...
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! Интервюто ще се проведе във вторник 11.02.2025 г.в офиса на фирмата само с одобрен...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси дa назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
-
Административен специалист
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Във връзка с разширяването на дейносттa си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние работим с нагласата “ Положително отношение към всичко и към всеки”, ако и Вие имате тази нагласа, кандидатствайте при нас. Работата ни е да създаваме бутикови инженерни решения със световно качество и швейцарска прецизност. Това ценят нашите клиенти на всички континенти от над 60 държави и ни се доверяват повече от 25 години, защото вярват, в силата и креативността на служителите, които работят при нас. С награда за Най – иновативната компания в България, награда за Сделка на Годината и Експортьор на годината за завоювани нови пазари.
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Административни задачи;
- Работа с ERP система;
- Взаимодействие с други отдели на Компанията;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ПОЗИЦИЯТА:
- Висше образование;
- Компютърна грамотност;
- Интерес към административни позиции;
- Владеенето на английски език ;
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДЛОЖИМ:
- Редовно заплащане и пълни осигуровки;
- Възможност за високо възнаграждение, гарантиращо спокойствие за Вас и Вашето семейство;
- Увеличение на заплатата след 6 и след 12 месец;
- Работа редовна смяна от понеделник до петък;
- Ежемесечни ваучери в размер на 200лв;
- Добра локация в рамките на града ( автобус 1 и 27);
- Множество фирмени партита и събития, както за Вас така и за Вашите деца и внуци.
Ние работим с нагласата “Положително отношение към всичко и към всеки”. Ако и Вие имате тази нагласа, заповядайте при нас. Очакваме Ви!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Айгер Инженеринг ООД гарантира конфиденциалността на личните Ви данни съгласно ЗЗЛД. Изпращайки автобиографията си, се съгласявам личните ми данни да бъдат обработвани от „Айгер Инженеринг“ ООД за целите на подбора.
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.