Работа Административен Асистент

109 нови обяви за работа

  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

Andrews/
location_on гр. София

icon 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ОФИС АСИСТЕНТ

Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте комуникативна личност и притежавате организационни умения, аналитично мислене и внимание към детайла имаме интересно предложение за Вас. Търсим офис асистент, който да се присъедини към екипа ни.

Нашето предложение:

  • Възможност за професионално израстване и повишаване на квалификацията;
  • Работа на трудов договор;
  • Дългосрочна реализация;
  • Отлично стартово възнаграждение;
  • 5 дневна работна седмица ( Понеделник - Петък от 08:00 ч. до 17:30 ч.);
  • Работа в динамична и сплотена среда с насоченост към поддържане на последните тенденции в модната индустрия;
  • Безплатни ободряващи напитки на работното място;
  • Специални цени и отстъпки за служителите на фирмата;
  • Местоработата е в кв. Надежда.
Основни задължения:
  • Съставяне и проследяване на график за срещите и задачите на ръководителя;
  • Изготвяне и представяне на ежедневни справки за дейността на компанията и отделните звена;
  • Обработка на изходящата и входяща поща - писмена и електронна;
  • Осигуряване на необходимата за ръководителя информация и документи;
  • Изпълнение на всички други, пряко възложени задачи от Управителя;
  • Организиране на срещи, мероприятия и събития;
  • Отговаряне за поддръжката и осигуряването на офис-техниката и офис-консумативи;
  • Организира и контролира служебната кореспонденция и комуникация с клиенти и гости в офиса;
  • Подпомага изпращане и получаване документи и тяхното разпределение до служителите;
Нашите изисквания:
  • Висше образование;
  • Много добри комуникативни умения;
  • Компютърна грамотност;
  • Шофьорска книжка се счита за предимство;
  • Организираност и дисциплинираност;
  • Много добра адаптивност;
  • Умение за работа в екип;
  • Владеенето на aнглийски език – задължително;
  • Професионален опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
Ако имате желание да станете част от нашият екип, Моля изпратете CV заедно с актуална снимка. Трудов договор се сключва с Андрюс Интернешънъл ЕООД.

Средна заплата за сектора


2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.3
Много добра
icon icon icon icon icon
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
4.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.5
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.