Работа Административен Асистент
109 нови обяви за работа
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте комуникативна личност и притежавате организационни умения, аналитично мислене и внимание към детайла имаме интересно предложение за Вас. Търсим офис асистент, който да се присъедини към екипа ни.
Нашето предложение:
- Възможност за професионално израстване и повишаване на квалификацията;
- Работа на трудов договор;
- Дългосрочна реализация;
- Отлично стартово възнаграждение;
- 5 дневна работна седмица ( Понеделник - Петък от 08:00 ч. до 17:30 ч.);
- Работа в динамична и сплотена среда с насоченост към поддържане на последните тенденции в модната индустрия;
- Безплатни ободряващи напитки на работното място;
- Специални цени и отстъпки за служителите на фирмата;
- Местоработата е в кв. Надежда.
- Съставяне и проследяване на график за срещите и задачите на ръководителя;
- Изготвяне и представяне на ежедневни справки за дейността на компанията и отделните звена;
- Обработка на изходящата и входяща поща - писмена и електронна;
- Осигуряване на необходимата за ръководителя информация и документи;
- Изпълнение на всички други, пряко възложени задачи от Управителя;
- Организиране на срещи, мероприятия и събития;
- Отговаряне за поддръжката и осигуряването на офис-техниката и офис-консумативи;
- Организира и контролира служебната кореспонденция и комуникация с клиенти и гости в офиса;
- Подпомага изпращане и получаване документи и тяхното разпределение до служителите;
- Висше образование;
- Много добри комуникативни умения;
- Компютърна грамотност;
- Шофьорска книжка се счита за предимство;
- Организираност и дисциплинираност;
- Много добра адаптивност;
- Умение за работа в екип;
- Владеенето на aнглийски език – задължително;
- Професионален опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.