Работа Административен Асистент в София
70 нови обяви за работа
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
„Бългериън Онлайн Рисърч“ е Компания с повече от 19 години опит в сферата на онлайн маркетинговите проучвания на потребителските нагла...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
-
Търсим Асистент партньорства - ще се радваме да се присъединиш към нашия екип! Позицията е отворена за 8 или 6-часов работен ден в офиса ни ...
-
"Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
СЖС България, част от фирмената група SGS SA, със седалище в Женева/Швейцария, с обхват на дейност контролни услуги, сертификация на системи...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с над 20 години успешна история в Европа, ние имаме представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините. Вече 18 години сме сред лидерите в небанковото кредитиране на българския пазар и продължаваме да се развиваме.
Новото попълнение, което търсим за нашия екип е:
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
Как ще изглежда един твой ден при нас?
- Административно обезпечаване на офис процесите – съгласуване/ координиране на договори, изготвяне на справки и различни видове документация;
- Поддържане на комфортна и професионална работна среда в Централен офис;
- Комуникация с партньори, доставчици и контрагенти на компанията с цел навременно осигуряване на необходимото за безпроблемната работа в офиса (по отношение на снабдяване с храни и напитки/ канцелария, хигиена);
- Администриране на договори и друга съпътстваща документация;
Какво търсим у теб?
- Висше образование;
- Отлични компютърни умения – Word, Excel, Power Point;
- Организационни способности и самостоятелност при взимане на решения;
- Активна шофьорска книжка се счита за предимство.
Какво ще получиш от нас?
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Атрактивен социален пакет с ваучери за храна, спортна карта, допълнително здравно осигуряване, гъвкаво работно време и много други;
- Възможност за развитие и обучения в рамките на компанията;
- Отлични условия на труд и шанс за кариерен растеж в международна среда.
Ако това звучи като предизвикателството, което търсиш, очакваме твоето кандидатура! Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.