Работа Технически Сътрудник
102 нови обяви за работа
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...
-
Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...
-
Длъжността е базирана на кариера "Жабляно", община Земен, област Перник. Основни отговорности: Осъществяванe на процеса на експедиция чр...
-
Фирма "ПМБ Индъстрис" е българска компания с дългогодишен опит на Българския и Европейски пазар.През годините се установихме като водещ...
-
Технически сътрудник в Счетоводен отдел ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и паз...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компанията в сфера търговска дейност ,наш клиент търси технически сътрудник за офис с английски език. *Основни отговорности:** Поддръжка...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Технически сътрудник "Международна спедиция" DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който рабо...
-
Технически сътрудник, Външни пазари Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския заст...
-
Технически сътрудник, Външни пазари Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския заст...
-
Технически сътрудник на регистратура
Многопрофилна Болница За Активно Лечение Сърце И Мозък Еадгр. Плевен
Многопрофилна болница за активно лечение „Сърце и мозък” е най-модерната кардио и неврохирургична база на Балканския полуостров. Болн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологични производства и услуги. Даваме на нашите партньори добре подготвени и квалифицирани кадри, като ценим техните изисквания и условия. Ние знаем, че точния човек може да промени бизнеса Ви. Ако сте динамична и енергична личност- значи сте подходящия кандидат.
Отговорности:
- съдейства за комуникацията на отдела с клиенти и контрагенти на фирмата;
- разпределя получените запитвания и въпроси за отговор към съответните отдели;
- въвежда докумети за поръчки и трансфери в ERP система;
- връща информация към клиенти;
- отлична компютърна грамотност-работа с ERР,офис пакет;
- владеене на английски език - писмено и говоримо на добро ниво;
- активен шофьор;
- интересна и разнообразна работа;
- отлично заплащане;
- отлични условия на труд;
Средна заплата за сектора
1,730 лв ~ 1,900 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.