Работа Технически Сътрудник В Офис в Пловдив

6 нови обяви за работа

  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК. Фирмата предлага много доб...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена производствена компания, извършва...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

  • icon 1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция "Мами-Хелп" ЕООД , гр. Пловдив, Удостоверение за извършване на посредническa дейност 2408/ 06.12.2017 г., търси отговорен човек с желание з...

    27 Mar 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент с английски език

АВИ ХОЛД ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,800 лв ~ 2,200 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.

Задължения и отговорности:

  • Административно подпомагане дейността на компанията;
  • Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
  • Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
  • Изготвяне на текстови материали.
Изисквания:
  • Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
  • Отличен български език;
  • Владеене на високо ниво английски език;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Добри организационни умения;
  • Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
  • Предишен опит на подобна или сходна позиция;
  • Активен шофьор с категория B.
Фирмата предлага:
  • Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
  • Атрактивно възнаграждение;
  • Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.

Средна заплата за сектора


1,800 лв ~ 2,200 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.