Работа Технически Сътрудник По Проект
76 нови обяви за работа
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
" ЕВРО ЕДНО ЗОНА " е търговска верига магазини за нехранителни стоки в цялата страна. За складовата ни база в град Септември с работно вре...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
Администратор Офис Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решен...
-
Офис администратор, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
780 лв / месец (нето) от работодател
Скай Оптик е динамично разрастваща се компания, която започва развитието си базирайки се на опита на специалисти в областта на очното зд...
-
1,630 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Our Group Joivy is the first comprehensive residential platform in Europe to offer a wide range of living spaces to its users - coliving, microliving, vacation, student housing, multifamily and coworking - and to support property owners and investors...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
При нас ще получите:
- работа в млад и амбициозен колектив
- благоприятна работна атмосфера
- професионални фирмени обучения за придобиване на нови знания и умения
- възможност дългосрочно и успешно да бъдете част от нашия екип
- работа на постоянен трудов договор с изпитателен срок
- твърдо месечно и допълнително трудово възнаграждение
- поемане транспортните разходи на личният автомобил
- изписване и оформяне на стокови разписки
- водене на делова входяща и изходяща кореспонденция по имейл и телефон
- приемане и обработване на постъпили поръчки и заявки
- въвеждане, премахване и редактиране на артикули със снимки в складова програма
- работа с офис техника и със складов софтуер
- координация на процеса по подготовка на изписваща се стока от склада
- изготвяне на бази данни и документация
- организация на офис дейността свързана със заявки за доставки на материали и консумативи
- при нужда подпомагане работата на другите отдели
- изпълняване и на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
- минимум средно образование
- задължителна компютърна грамотност
- умение за работа с програмната система MS Office
- акуратност и точност при изпълнение на задачите
- добра комуникативна способност
- способност за определяне на приоритети
- внимание към детайлите
- добри организационни способности
- надеждност, отговорност и лоялност
- опит на същата или подобна длъжност ще се счита за предимство
Средна заплата за сектора
1,200 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.