Работа Технически Сътрудник По Проект в Асеновград
1 нови обяви за работа
-
Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирмa от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, които се спазват от 2001...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Сладкарница „НИКО“ търси да назначи ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК.
Основни задължения:
- записва, обработва, сортира, класифицира и попълва информация;
- сортира, приема и изпраща съобщения;
- използва офис техника;
- отговаря на телефонни или електронни запитвания;
- възпроизвежда информация на компютър.
- Мотивация за дългосрочна работа;
- Умения за работа в екип;
- Организираност, отговорност, комуникативност, изпълнителност, коректност;
- Добра компютърна грамотност;
- Умение за работа с офис техника.
- Отлично и редовно заплащане;
- Отлични условия на работното място;
- Дългосрочна заетост на трудов договор;
- 5 дневна работна седмица;
- Професионално обучение от първия ден;
- Динамична работа в млад и позитивен екип;
- Осигуровки на пълен работен ден;
- Възможност за развитие.
Уведомяваме ви, че данните, които предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Нико 33 ЕООД се задължава да ги пази и да не ги предоставя на трети лица .
Средна заплата за сектора
1,190 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.