Работа Технически Специалист
134 нови обяви за работа
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
780 лв - 930 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - общест...
-
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - покупк...
-
1,150 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...
-
Технически специалисти – механици, електротехници, електромеханици
Алфа Консулт България Оодгр. Русе
1,470 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Търсим технически хора за ремонт, поддръжка и монтаж на машини и съоръжения! Подходящо за хора с опит, завършен техникум или умения в обл...
-
Специалист „Техническа документация“ с немски език A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо развив...
-
Глатех ЕООД е водеща в металургичната индустрия с фокус върху иновациите, автоматизацията и дигитализацията. С разширяването на продук...
-
Специалист "Управление на активи и техническо оборудване" A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо р...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
Глатех ЕООД е водеща в металургичната индустрия с фокус върху иновациите, автоматизацията и дигитализацията. С разширяването на продук...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...
-
Специалист Осигуряване на услугите в Техническа дирекция – гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точнот...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни изисквания:
- Много добро владеене на Excel;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип;
- Комбинативно мислене, съобразителност, инициативност, отговорност;
- Желание за продължаващо развитие.
- Обработка на масиви от данни, свързани с ежедневното движение на транспортните средства ;
- Изготвяне на справки;
- Работа със специализиран софтуер за съхранение и въвеждане на данни;
- Опит на подобна позиция в сферата на транспорта / логистиката;
- Опит при работа със Системи за проследяване и управление на Автомобилни паркове.
При проявен интерес от Ваша страна изпратете SV. Одобрените кандидати ще бъдат поканени за допълнително събеседване, обучение и сключване на трудов договор.
Средна заплата за сектора
1,340 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.