Работа Технически Специалист
134 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Бургас Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с документи и ...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения:
- Управление на входящата и изходящата кореспонденция;
- Подготовка и обработка на документи за внос/износ, фактури и отчети;
- Координиране на срещи;
- Поддържане на актуална информация в базите данни;
- Оказване на административна подкрепа на ръководството и екипа;
Изисквания:
- Комуникационни умения, организираност и внимание към детайла;
- Предишен опит на административна позиция е задължителен;
- Отлична компютърна грамотност – работа с MS Office (Word, Excel, Outlook) и др.;
- Умение за приоритизиране и спазване на срокове;
- Работно ниво на английски език - предимство.
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Социални придобивки;
- Възможности за професионално развитие и обучение;
- Работна среда, която стимулира иновации и инициативност;
- Колектив от добре обучени професионалисти;
- Ваучери за храна.
Ако виждате себе си като подходящ кандидат за тази позиция и желаете да станете част от успешен екип в динамична компания, моля, изпратете Вашата актуална автобиография.
Ще се свържем с одобрените кандидати!
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България.
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.