Работа Технически Изпълнител
67 нови обяви за работа
-
Административен сътрудник обслужване на клиенти Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, ...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Какво предлага фирмата: работа в сплотен екип...
-
780 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Фирма ДЕНОНА ЕООД с основна дейност: Продажба нa дребно на дамски, мъжки и детски обувки онлайн. Търсим силно амбицирани хора, които иска...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...
-
Комплекс Авалон търси да назначи персонaл на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа в екип ...
-
Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
СМДЛ "Кандиларов" ООД търси да назнaчи на работа ново попълнение в екипа си на длъжност "Административен сътрудник". Основни задължения з...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 15 години прилaга иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавни...
-
2,020 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Административен Асистент с Английски език Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предостав...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предстaвител на премиум хранителни и нехранителни брандове.
Динамично градим, усъвършенстваме и налагаме собствен бизнес модел. Отстояваме качеството на услугите и индивидуалността на решенията, които предлагаме на нашите партньори и клиенти. Вярваме, че взаимната прозрачност и доверие са ключът към дългосрочните отношения.
Променяме се и не се страхуваме да инвестираме в бъдещето. Постоянно се стремим към максимална ефективност на процеси, структури и системи, като разчитаме на нашите знания, отдаденост и опит.
Ние от Орно АД споделяме убеждението, че в основата на всяка успешна компания стои амбициозен и сплотен екип от професионалисти. За да отговорим на бързо променящата се пазарна среда и да посрещаме още по-лесно предизвикателствата на новия ден, непрекъснато развиваме екипа си и търсим ново попълнение за него на позиция „Административен сътрудник обслужване на клиенти“
Не се колебай и кандидатствай при нас
Ако ти:
- Си комуникативен
- Имаш опит в продажбите
- Търсиш професионална реализация в сферата на електронната търговия
- Искаш да си част от дистрибуторска компания с доказано име
- Комуникация с клиентите на електронната търговия – по телефон и писмено. Съдействие за решаване на проблеми, свързани с поръчки, артикули, оплаквания от клиенти и др.
- Документална обработка на поръчките на клиентите – фактури, товарителници, кредитни известия и др.
- Изготвяне на регулярни и периодични справки и отчети
- Подпомагане администрирането на сайтовете на компанията – качване на нови продукти с всичките необходими атрибути, сваляне на неналични артикули, качване на блог статии, създаване на промо кодове, промоции и други
- Подпомагане администрирането на данните в ERP системата за целите на електронната търговия
- Администриране на страниците в социалните мрежи на онлайн магазините
- Подпомагане дейността на отдела
- Средно или висше образование
- Отлична езикова грамотност с интерес в писането на текстове (описания на продукти, блог статии и т.н.)
- Опит с онлайн платформи и ERP системи
- Много добра компютърна грамотност
- Внимание към детайла
- Умения за работа в екип
- Честност, отговорност, лоялност
- Опит на подобна позиция
- Познания в областта на козметиката – грим и лична хигиена и грижа
- Опит с онлайн платформа Магенто
- Професионално развитие в компания с доказано име в сферата на дистрибуцията
- Дългосрочна заетост и коректни трудови отношения
- Отлично възнаграждение и атрактивен пакет социални придобивки
В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.
Средна заплата за сектора
1,460 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.