Работа Технически Изпълнител
91 нови обяви за работа
-
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
Фирма "ПМБ Индъстрис" е българска компания с дългогодишен опит на Българския и Европейски пазар.През годините се установихме като водещ...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
"Електролукс - Табаков и синове" ООД търси да назначи служител, отговарящ на следните условия: Основни задължения: Подготвя и оформя раз...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
780 лв - 930 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - общест...
-
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - покупк...
-
1,150 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Към страхотния ни екип желаем да включим Технически сътрудник, който да осъществява процес по организиране на цялостната работа с информационната система и гарантиране на актуалността, точността и верността на данните.
Трудови задачи и задължения:
- Проверява актуалността на рецептите в производството.
- Въвежда нови рецепти, артикули.
- Въвежда брака на продукти в магазините.
- Отразява резултатите от ревизиите на магазините.
- Следи и информира, ако останалите оператори не въвеждат точно и навреме информацията в системата.
- Оперативно поддържа контакта с доставчика на информационната система.
- Активно съдейства на всички оператори на системата при проблеми в ежедневната им работа.
Вие сте подходящ кандидат ако притежавате:
- Опит при работа с операционни системи и въвеждане на данни;
- Много допри познания за работа с персонален компютър;
- Инициативност, способност за вземане на самостоятелни решения;
- Отлични комуникативни умения;
- Отлична хигиена на работното място;
- Отговорност към поставените задачи.
Ние предлагаме:
- Работа в престижна и стабилна компания;
- Трудов договор и дългосрочна заетост;
- Конкурентно заплащане, осигуровки и бонуси;
- Обучения и възможност за развитие
- Работно време - пет дневна работна седмица от 8 до 17 часа
Ако сме предизвикали интереса и сетивата ви, кандидатствайте като ни изпратите актуална автобиография.
Поверителността на Вашите данни е гарантирана. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,470 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.