Работа Технически Изпълнител

67 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник обслужване на клиенти Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, ...

    22 May 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    21 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable​ energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...

    21 May 2024 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Какво предлага фирмата: работа в сплотен екип...

  • icon 780 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма ДЕНОНА ЕООД с основна дейност: Продажба нa дребно на дамски, мъжки и детски обувки онлайн. Търсим силно амбицирани хора, които иска...

    21 May 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...

    21 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Комплекс Авалон търси да назначи персонaл на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа в екип ...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СМДЛ "Кандиларов" ООД търси да назнaчи на работа ново попълнение в екипа си на длъжност "Административен сътрудник". Основни задължения з...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...

    15 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 15 години прилaга иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавни...

    14 May 2024 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Асистент с Английски език Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предостав...

    14 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен сътрудник обслужване на клиенти

ОРНО АД
location_on гр. София

icon 1,460 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Административен сътрудник обслужване на клиенти

Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предстaвител на премиум хранителни и нехранителни брандове.

Динамично градим, усъвършенстваме и налагаме собствен бизнес модел. Отстояваме качеството на услугите и индивидуалността на решенията, които предлагаме на нашите партньори и клиенти. Вярваме, че взаимната прозрачност и доверие са ключът към дългосрочните отношения.

Променяме се и не се страхуваме да инвестираме в бъдещето. Постоянно се стремим към максимална ефективност на процеси, структури и системи, като разчитаме на нашите знания, отдаденост и опит.

Ние от Орно АД споделяме убеждението, че в основата на всяка успешна компания стои амбициозен и сплотен екип от професионалисти. За да отговорим на бързо променящата се пазарна среда и да посрещаме още по-лесно предизвикателствата на новия ден, непрекъснато развиваме екипа си и търсим ново попълнение за него на позиция „Административен сътрудник обслужване на клиенти“

Не се колебай и кандидатствай при нас

Ако ти:

  • Си комуникативен
  • Имаш опит в продажбите
  • Търсиш професионална реализация в сферата на електронната търговия
  • Искаш да си част от дистрибуторска компания с доказано име
Твоите задължения и отговорности:
  • Комуникация с клиентите на електронната търговия – по телефон и писмено. Съдействие за решаване на проблеми, свързани с поръчки, артикули, оплаквания от клиенти и др.
  • Документална обработка на поръчките на клиентите – фактури, товарителници, кредитни известия и др.
  • Изготвяне на регулярни и периодични справки и отчети
  • Подпомагане администрирането на сайтовете на компанията – качване на нови продукти с всичките необходими атрибути, сваляне на неналични артикули, качване на блог статии, създаване на промо кодове, промоции и други
  • Подпомагане администрирането на данните в ERP системата за целите на електронната търговия
  • Администриране на страниците в социалните мрежи на онлайн магазините
  • Подпомагане дейността на отдела
От теб очакваме:
  • Средно или висше образование
  • Отлична езикова грамотност с интерес в писането на текстове (описания на продукти, блог статии и т.н.)
  • Опит с онлайн платформи и ERP системи
  • Много добра компютърна грамотност
  • Внимание към детайла
  • Умения за работа в екип
  • Честност, отговорност, лоялност
Предимства:
  • Опит на подобна позиция
  • Познания в областта на козметиката – грим и лична хигиена и грижа
  • Опит с онлайн платформа Магенто
Нашето предложение:
  • Професионално развитие в компания с доказано име в сферата на дистрибуцията
  • Дългосрочна заетост и коректни трудови отношения
  • Отлично възнаграждение и атрактивен пакет социални придобивки
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за подбор на персонал.

В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.

Средна заплата за сектора


1,460 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.