
АРТЕ ХОТЕЛ работа
3 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор/Рецепционист
Пълно описание
Търсим отговорни и мотивирани хора, със сериозно отношение към своята работа. Екипът ни е млад и енергичен. Ако искате да научите нови неща, да работите с усмивка и целеустременост, може да кандидатствате за тази позиция.
Изисквания:
- Мотивираност и желание за развитие в сферата на хотелиерството;
- Инициативност, организираност и добри умения за работа в екип;
- Умения за работа в динамична среда, умения за бързо решаване на проблемни ситуации, спазване деловия тон на общуване и поведение с клиентите;
- Опит на подобна позиция е придимство;
- Владеене на английски език е предимство;
- Владеенето на втори или повече чужди езици е предимство ;
- Приятна атмосфера за работа в млад и мотивиран екип;
- Постоянен трудов договор;
- Редовно заплащане;
- Обучение и коректно отношение;
- Осигурено униформено облекло;
- Осигурено изхранване;
- Осигурен превоз;
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.