Работа Технически Изпълнител във Враца

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние ...

    23 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен Асистент

УИННЪРС ГРУУП EООД
location_on гр. Враца

icon 1,080 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние сме млад екип от професионалисти, обединени от общата цел да предложим на всяко българско семейство всеобхватни финансови услуги под един покрив. Грижим се за екипа си по най-добрия начин, защото споделяме виждането, че в основата на всяка успешна компания са нейните хора. Във връзка с разширяването на компанията и Екип Администрация, търсим да назначим Административен Асистент.

Ти си перфектният кандидат, ако:

  • Си проактивен, мотивиран и готов да си част от екипа на бързоразвиваща се и динамична компания
  • Имаш предишен опит на административна позиция
  • Имаш предишен опит с обслужване на клиенти
  • Владееш добро ниво на Английски език, счита се за плюс
  • Владееш Словашки/Чешки език, счита се за плюс
  • Имаш познания с Microsoft Office пакет (Outlook, Word, Excel, etc.) или друг офис пакет и имейл клиент
Ще се занимаваш основно с:
  • Подпомагане и подкрепяне дейността на компанията, осъществявайки административно обслужване на търговската дейност и офиса
  • Обработване и разпределяне входяща и изходяща кореспонденция и документация на хартиен и електронен носител, работа с архив
  • Координация между рецепция и отделите в компанията
  • Обслужване запитвания на наши партньори и клиенти по имейл и телефон
  • Изготвяне ежеседмични и други справки и доклади
  • Подпомагане и участие в организирани от компанията събития
  • Грижа за офис пространство и необходимите консумативи
  • Изпълняването и на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
Winners Group предлага:
  • Иновативна бизнес среда, инвестираща в развитието на лидерски качества и продуктивни екипи
  • Бързо развиваща се компания с широк хоризонт
  • Атрактивно заплащане
  • Работно време от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашето CV заедно с кратко мотивационно писмо. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Станете част от нашето семейство!

Всички предоставени от вас лични данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,080 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.