Работа Технически Изпълнител в Севлиево
1 нови обяви за работа
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
1,200 лв ~ 1,500 лв / месец
Пълно описание
Нашият човек:
- е отговорен. За него всичко е лично;
- е комуникативен. Може да обясни каква е услугата ни и на дете на 5 години, и на дама на 95 години;
- е адаптивен. За него всяко предизвикателство е възможност;
- е креативен. Може да сглоби рекламна кампания от две думи;
- е аналитичен. Вижда тенденциите в поведението на клиентите;
- е прецизен. Намира иглата във всяка купа сено;
- има визионерско мислене. Погледът му е насочен към голямата цел, готов е да изследва непознати територии;
- е комбинативен. Умее да играе на няколко шахматни дъски едновременно;
- поддържаме общите ни процеси с клиенти на Еконт - безупречни доставки на пратки, отлични взаимоотношения с клиенти, спазване на обещанията които сме дали;
- Тренираме и подобряваме комуникацията ни с клиенти;
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.