Работа Счетоводител Трз във Варна
5 нови обяви за работа
-
ОТГОВОРНОСТИ: Администрира дейностите по назначавaне, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътства...
-
ТИМ ЕАД търси да назначи специалист ТРЗ и Личен състaв ИЗИСКВАНИЯ: 1. Завършено висше икономическо образование; 2. Практически опит на под...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Администрира дейностите по назначавaне, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата документация;
- Изготвя трудови договори, длъжностни характеристики ;
- Съставя, води и поддържа трудовите досиета на служителите;
- Участва в изготвянето на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време на персонала при сумирано отчитане на работното време;
- Използва специализиран ТРЗ софтуер за обработване на данните за работните заплати, болнични листи, видове отпуски и т.н.;
- Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта;
- Изготвя документи за регистрация в АЗ, участва в целия процес свързан с чуждестранния персонал;
- Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения;
- Попълване на трудови книжки, издава документи във връзка с доходите и стажа на служителите;
- Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури).
- Завършено висше икономическо образование;
- Професионален опит в областите по администриране на трудовите правоотношения и изчисляване на работни заплати – минимум 3 години;
- Задълбочени познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, КСО, ЗЗЛД, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗЗБУТ, както и други нормативни актове, свързани с длъжността;
- Много добра компютърна грамотност – пълен пакет MS Office;
- Опит със сумирано изчисляване на работното време;
- Инициативност, отговорност и умения на завършване на започнатите задачи.
Първоначалният подбор е по документи, като ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Данните, предоставени от Вас, са лични данни по смисъла на ЗЗЛД и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат. Месторабота: к.к Златни Пясъци.
Средна заплата за сектора
1,480 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.