Работа Payroll Accountant във Варна
3 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист ТРЗ
1,400 лв ~ 1,550 лв / месец
Пълно описание
Компaнията търси за своите нужди отговорна личност на позицията ТРЗ
Основни задължения за позицията:
- Създаване, поддържане и архивиране на трудови досиета на служителите в компанията;
- Администриране на процеса по възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения;
- Месечно изчисляване на цялостните възнаграждения на служителите и активна комуникация с ръководителите на отделните звена;
- Проверяване коректността на подадената информация за присъствия, болнични, бонуси, начисления или отчисления;
- Изготвяне и издаване на служебни бележки, справки и удостоверения за нуждите на служителите;
- Изготвяне и подаване в срок на всички необходими документи пред външни институции(НАП, НОИ, ИТ, НСИ): уведомления, декларации, справки, приложения и др;
- Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури);
- Проследяване на промените в трудовото, осигурителното и данъчно законодателство;
- Комуникация със службата по трудова медицина;
- Издаване на първични и вторични счетоводни документи;
- Работа с каса;
- Висше икономическо образование.
- Професионален опит в областите по администриране на трудовите правоотношения и изчисляване на работни заплати – ще се счита за предимство.
- Задълбочени познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, КСО, ЗЗЛД, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗЗБУТ, както и други нормативни актове, свързани с длъжността.
- Много добра компютърна грамотност – пълен пакет MS Office.
- Работа във фирма, с дългогодишни традиции.
- Сигурност, стабилност и коректни взаимотношения.
- Заплащане, съобразено с пазара и отговорността на позицията.
- Осигурен служебен транспорт.
- Безплатен обяд.
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,550 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.