Работа Payroll Accountant във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...

    02 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    19 Nov 2024 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    18 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист ТРЗ

ЖАР EООД
location_on гр. Варна

icon 1,400 лв ~ 1,550 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти.

Компaнията търси за своите нужди отговорна личност на позицията ТРЗ

Основни задължения за позицията:

  • Създаване, поддържане и архивиране на трудови досиета на служителите в компанията;
  • Администриране на процеса по възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения;
  • Месечно изчисляване на цялостните възнаграждения на служителите и активна комуникация с ръководителите на отделните звена;
  • Проверяване коректността на подадената информация за присъствия, болнични, бонуси, начисления или отчисления;
  • Изготвяне и издаване на служебни бележки, справки и удостоверения за нуждите на служителите;
  • Изготвяне и подаване в срок на всички необходими документи пред външни институции(НАП, НОИ, ИТ, НСИ): уведомления, декларации, справки, приложения и др;
  • Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури);
  • Проследяване на промените в трудовото, осигурителното и данъчно законодателство;
  • Комуникация със службата по трудова медицина;
  • Издаване на първични и вторични счетоводни документи;
  • Работа с каса;
Изисквания за позицията:
  • Висше икономическо образование.
  • Професионален опит в областите по администриране на трудовите правоотношения и изчисляване на работни заплати – ще се счита за предимство.
  • Задълбочени познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, КСО, ЗЗЛД, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗЗБУТ, както и други нормативни актове, свързани с длъжността.
  • Много добра компютърна грамотност – пълен пакет MS Office.
Предимства на позицията:
  • Работа във фирма, с дългогодишни традиции.
  • Сигурност, стабилност и коректни взаимотношения.
  • Заплащане, съобразено с пазара и отговорността на позицията.
  • Осигурен служебен транспорт.
  • Безплатен обяд.

Средна заплата за сектора


1,400 лв ~ 1,550 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.