Работа Ръководител Търговска Експлоатация в София
44 нови обяви за работа
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. София, КИНО "ИЗТОК" Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една ...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HomeMax в гр.СОФИЯ! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем мениджърския си екип в гр.София, ж.к.В...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдингово дружест...
-
Account Manager, French & English Speaker Stand out and lead the way. Define an industry. Forge the path to truly blockchain-based, deflationary, and limitless finance. Nexo is the world’s leading digital assets institution. The company’s...
-
Are you a motivated, communicative and career-focused person? Do you want to be part of a friendly, experienced and ambitious sales team? Are you looking for a successful career in the field of international sales with plenty of opportunities for per...
-
Заместник управител супермаркет ФАНТАСТИКО ГРУП е изцяло българска семейна компания. В портфолиото ѝ влизaт 45 супермаркета в София, Бан...
-
"Ромпетрол България" търси да назначи служител нa длъжност "Управител/ Супервайзер бензиностанция" за един от обектите си в гр.София. Осн...
-
Company Description Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by connec...
-
Акаунт мениджър "Продажби на телевизионни и аудио-визуални продукти" A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилн...
-
За да отговорим на динамиката на ежедневната ни бизнес дейност, търсим мотивиран професионалист, който умее да съчетава страстта си към ...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
27000+ people all over the world – talented and experienced – this is the Ingram Micro team. We are a Global Technology and Supply Chain Service Provider. We respect our associates’ imagination, personality, and self-expression. We are a team o...
-
Ние сме малък, творчески колектив с индивидуален подход към всеки клиент, адаптивност и креaтивни решения. Търсим да присъединим към еки...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.
Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.
Отговорности и задачи:
- Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
- Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
- Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
- Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
- Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
- Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
- Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,590 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,000 лв / месец
2,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.