ФАСИЛИТИ МЕНИДЖМЪНТ ГРУП работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Account Manager
Пълно описание
За дейността си компанията търси нови попълнения в административния екип:
Основни задължения и отговорсности:
- Професионално и компетенто общуване с клиентите на компанията чрез лични/уеб/телефонни срещи и разговори и активна имейл кореспонденция.
- Проактивност при решаване на проблеми, позитивно отношение и отзивчивост.
- Акаунт мениджмънт на банкови сметки и извлечения, разпределение на разходи и индивидуални, клиентски баланси.
- Подготовка и изпращане на общи и индивидуални отчети.
- Проследяване на напредъка и изпълнението на поставени задачи спрямо крайните срокове с фасилити мениджърите по обекти.
- Подходящо управление на работното време, което е от съществено значение за ефективното справяне с комбинирането на задачите свързани с тази позиция.
- Свободно владеене на английски език при водене на писмена кореспонденция и разговори.
- Отлично владеене на всички аспекти на MS Office, особено Microsoft Excel
- Базови счетоводни и финансови умения
- Добър писмен и говорим английски език
- Отлични организационни и комуникационни умения
- Аналитично мислене и умения за решаване на проблеми
- Отлично възнаграждение и дългосрочни отношения
- Напълно коректни трудови взаимоотношения
- Работа със специализиран софтуер
- Работа в професионална среда в модерен офис, с топ локация, сред млади и амбициозни специалисти в различни области.
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.