Работа Офис Помощник в Шумен

5 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...

    13 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    03 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр. Шумен Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...

    27 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник

ХИКС ПЕТРОЛ EООД
location_on гр. Шумен

icon 1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен пример за модерно и иновативно земеделие и показа как прилагането на добри практики в развитието и управлението на селскостопанските компании може да се осъществи в български условия. Нашата дейност е организирана в три направления – Земеделие, Търговия и Услуги. Централният ни офис се намира в гр. Шумен. Търговска дейност развиваме в североизточна България в райони Област Шумен, Варна, Добрич, Разград, Търговище, Силистра и Русе.

ПРОФЕСИОНАЛНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Приема и обработва заявки свързани с дейността на фирмата;
  • Издава фактури, работи с първични счетоводни документи, обработва плащания;
  • Организира деловодство и осигурява съхранение на документи;
  • Изготвя отчети / месечни, годишни/;
  • Бизнес комуникация с доставчици на компанията.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Умения за справяне със задачи, изискващи бързина, сръчност и коректност при
изпълнение;
  • Дисциплина, лоялност и отговорност;
  • Комуникативни умения и умения за работа в екип;
  • Умения за работа с MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
УСЛОВИЯ НА ТРУД:
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Дългосрочен ангажимент;
  • Коректно и своевременно заплащане;
  • Работно време – стандартно;
  • Почивни дни - официални почивни дни и 20 дни годишен отпуск;
  • Обучение и развитие на база на локални нужди;
  • Динамична и мотивираща среда;
  • Други социални придобивки: служебен телефон.

Средна заплата за сектора


1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.