Работа Офис Помощник в Шумен
5 нови обяви за работа
-
"ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр. Шумен Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ПРОФЕСИОНАЛНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Приема и обработва заявки свързани с дейността на фирмата;
- Издава фактури, работи с първични счетоводни документи, обработва плащания;
- Организира деловодство и осигурява съхранение на документи;
- Изготвя отчети / месечни, годишни/;
- Бизнес комуникация с доставчици на компанията.
- Умения за справяне със задачи, изискващи бързина, сръчност и коректност при
- Дисциплина, лоялност и отговорност;
- Комуникативни умения и умения за работа в екип;
- Умения за работа с MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
- Трудов договор и осигуровки;
- Дългосрочен ангажимент;
- Коректно и своевременно заплащане;
- Работно време – стандартно;
- Почивни дни - официални почивни дни и 20 дни годишен отпуск;
- Обучение и развитие на база на локални нужди;
- Динамична и мотивираща среда;
- Други социални придобивки: служебен телефон.
Средна заплата за сектора
1,510 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.