Работа Касиер Фактурист
52 нови обяви за работа
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...
-
Thermo Fisher Scientific Inc. is the world leader in serving science, with annual revenue exceeding $40 billion. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner, and safer. From advancing life sciences research and solving...
-
Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...
-
ФАКТУРИСТ - за офиса в гр. ПЛОВДИВ Издава стокови разписки и фактури Своевременно документира и отчита ежедневните стокови операции Сле...
-
Компания в сферата на строителството и архитектурата, реализирала едни от най- модерните и луксозни бизнес сгради през последните годин...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
REF27313UWho we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, o...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Сътрудник отдел продажби / 8-часов работен ден, ИКЕА Пловдив В ИКЕА сте добре дошли, независимо откъде идвате, в какво вярвате и как изгле...
-
Inside sales support advisor with spanish or italian or german or french with english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Сътрудник отдел продажби / 8-часов работен ден, ИКЕА Пловдив В ИКЕА сте добре дошли, независимо откъде идвате, в какво вярвате и как изгле...
-
390 лв - 780 лв / месец (нето) от работодател
Търсим да назначим човек, който иска да натрупа знания и опит в сферата на консултански образователни услуги. Работното време е гъвкаво....
-
ЗА КОМПАНИЯТА Аванс е българска компания с над 27-годишен опит в производството, търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки, по п...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
АСИСТЕНТ ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ Витекс-България ЕООД представлява Марката "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти на пазара: за дома, стр...
-
Сътрудник търговски отдел с английски език Искаш ли да се развиваш в динамична среда, където всеки ден е различен? Имаш желание да работ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. Отговорностите ще бъдат подробно обяснени по време на интервюто; 3. Месечно възнаграждение в размер на 2 000,00 лева нето (чисто).
Изисквания: 1. Фактуриране; 2. Чисто съдебно минало; 3. Висока професионална етика, лична почтеност и подреденост в работата; 4. Икономическо образование, за предпочитане специалност „Счетоводство"; 5. Доказано успешен опит и теоретични познания в областта на счетоводството; 6. Добри умения в областта на изчисленията, математическо и логическо мислене; 7. Компютърна грамотност – операционни системи – DOS, MS Office: Excel, Word; Internet applications и специализиран счетоводен софтуер; 8. Комуникативни способности, умения за съгласувано и самостоятелно разрешаване на проблеми, за ефективна работа в екип и определяне на приоритети; 9. Работа със специализиран счетоводен софтуер – (Бизнес Навигатор) е предимство.
При проявен интерес, кандидата да изпрати CV.
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
4,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.