Работа Касиер Фактурист

55 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Service Desk Associate, Accounts payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business C...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...

    11 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Junior Accounts Payable Specialist About us: Bulwork is the first IT and BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Supply Chain Operations) We are: Bulwork is the first IT/ BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clien...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Invoice Reconciliation) About us: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to c...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обр...

    07 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Exception Handling Specialist, Accounts Payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Bu...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Junior Specialist, Accounts Receivable Job function ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Ce...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...

    04 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФАКТУРИСТ - за офиса в гр. София, кв. Военна рампа Издава стокови разписки и фактури Своевременно документира и отчита ежедневните стоков...

    31 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ако виждаш смисъл в детайла и знаеш, че зад всяка фактура стои цяла история – това може да е следващата стъпка в кариерата ти. Нашият пар...

    24 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...

    16 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Трудов договор

    REF27313UWho we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, o...

    11 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТОР ФАКТУРИСТ

МИСТРАЛ ПРАЙМ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,380 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообoротния сектор. Ние сме ЕКСКЛУЗИВЕН представител на международни производители и марки с доказано качество и репутация. Повече от четвърт век името ни е символ на коректни и професионални отношения. „Мистрал“ има офиси и складове в най -големите български градове - София, Варна, Пловдив, Бургас и Благоевград. Целогодишно достигаме близо 7 000 търговски обекта в страната и повече от 1200 сезонни. Нашите стълбове на успеха са: стабилно партньорство, индивидуално отношение и безкомпромисно качество. Във връзка с разширяването на дейността ни, търсим да назначим ОПЕРАТОР ФАКТУРИСТ за гр. Пловдив.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвя и отчита документи, свързани с експедиция и фактуриране на стоки;
  • Работи с касов апарат;
  • Приема плащания в брой, ежедневно приключва касовата отчетност;
  • Приема, съхранява и предава парични средства;
  • Създава приходни и разходни документи, свързани с касовата отчетност и касови операции свързани с тях;
  • Води касовата книга по форма и ред, установен с вътрешни разпоредби за счетоводна документация;
  • При нужда създава и обработва и други първични и вторични счетоводни документи;
  • Спазва финансово-счетоводните процедури, съобразно действащото законодателство и вътрешните правила на компанията;
  • Изпълнява и други задачи, поставени от главен счетоводител и пряк ръководител.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Завършено средно образование;
  • Минимум 1 година опит в областта;
  • Добра компютърна грамотност на оперативно ниво;
  • Умение за работа в екип;
  • Комуникативност, лоялност и изпълнителност;
  • Висока степен на организираност, стриктно спазване на крайни срокове.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Отлични условия на труд в компания с изградени традиции и авторитет;
  • Позитивна работна атмосфера;
  • Възможност за дългосрочно развитие;
  • Допълнително здравно осигуряване и други социални придобивки.
Ако отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на Личните Данни. “Мистрал“ в качеството си на администратор, гарантира пълна защита на конфиденциалността на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,380 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.