Работа Заместник Главен Счетоводител в София
57 нови обяви за работа
-
5,000 лв - 5,500 лв / месец (нето) от работодател
Главен счетоводител Строителна фирма търси да наеме Главен счетоводител. I. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА. 1. Образование – висше ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Опаковка БГ ЕООД търси да присъедини към екипа си подреден и отговорен човек с внимание към детайлите счетоводител. Работата е на място! ...
-
ТЪРСИМ СЧЕТОВОДИТЕЛ – СТАНИ ЧАСТ ОТ НАШИЯ ЕКИП! Имаш опит в счетоводството и искаш да работиш в среда, където професионализмът и иновац...
-
СТАНИ ЧАСТ ОТ БЪДЕЩЕТО НА СЧЕТОВОДСТВОТО! Току-що завършил или правиш първите си стъпки в света на счетоводството? Имаш хъс да учиш и да ...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
3,500 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Търсим СЧЕТОВОДИТЕЛ, ...
-
1,940 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly...
-
Счетоводител Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни ...
-
About us: Bulwork is the first IT & technical recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services both to clients and candidates. We respect the...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Основни задължения и отговорности: Обработване и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи; Изготвяне на ДДС деклара...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
I. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА.
1. Образование – висше икономическо или средно специално-икономическо. 2. Добро познаване на нормативните актове, свързани с: а) счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурителното право; б) реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи. 4. Вътрешни актове и инструкции относно реда и начина на отчитане на финансовите средства. 5. Компютърна грамотност – работа с програмни продукти, свързани със счетоводната дейност. 6. Професионален опит по специалността – не по-малко от 4 години трудов стаж на подобна длъжност 7. Лични качества – комбинативност, комуникативност, оперативност, способност за работа самостоятелно и в екип. II. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ. 1. Извършва всички дейности, свързани с обработка на финансово-счетоводни документи по сметките, за които отговаря. 2. Изготвя оборотни ведомости, извършва извлечения и справки от аналитични сметки, участва при изработването на тримесечните, шестмесечни и деветмесечни междинни баланси, както и годишния баланс на предприятието. 3. Подготвя данни за статистически отчети и формуляри. 4. Изчислява и осчетоводява вноските за държавното обществено осигуряване, здравното осигуряване, данък общ доход и данъка към общините. 5. Изпълнява и други задачи, възложени му от ръководството на предприятието. III. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА 1. Отговаря за своевременното оформяне на счетоводни документи и воденето на възложените сметки, които обработва и води. 2. Носи отговорност за несвоевременното или неточно извършени счетоводни операции и подадени данни. 3. Отговаря за достоверността на финансово-счетоводните документи и информацията, която се представя на ръководството и длъжностните лица. IV. ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНСКИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ 1. Длъжността е подчинена на управителя на фирмата. 2. При изпълнение на задълженията си осъществява организационни връзки и взаимоотношения с всички материално отговорни лица в предприятието. 3. Осъществява контакти с финансови институции и контролни органи.
V. ДРУГИ Точните финансови условия се договарят по време на интервюто.
Средна заплата за сектора
5,000 лв ~ 5,500 лв / месец
Посочена от работодателя
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.