Работа Офис Администратор в Пловдив

12 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса; Поема и пренасочва телефонните о...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент,българска фирма от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма „Солис“ е производител на всички видове щори и дограма и търси да назначи офис служител за центарлният си офис в гр. Пловдив. Ние ...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon 1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...

    24 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Електролукс - Табаков и синове" ООД търси да назначи служител, отговарящ на следните условия: Основни задължения: Подготвя и оформя раз...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...

    07 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис Администратор в агенция за недвижими имоти

icon 1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим офис администратор. Отговорности:
  • Организира и координира административната дейност на офиса;
  • Поема и пренасочва телефонните обаждания;
  • Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
  • Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и файлиране;
  • Работи със специализиран софтуер след съответно обучение;
  • Организира и/или съдейства при подготовка на мероприятия и др;
  • Изготвя оферти на нeдвижими имоти, публикува ги в интернет, следи за тяхната актуалност, както и отговаря за поставянето им на витрина;
  • Подпомага дейността в офиса чрез изготвяне и предоставяне на необходимите материали.
  • Подсигуряване на офис консумативи.
Умения:
  • Да умее да води официална кореспонденция;
  • Да владее отлично български език, писмено и говоримо;
  • Владеенето на английски език е предимство;
  • Да борави отлично с MS Office и основните средства за комуникация – интернет и др.;
  • Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство.
Изисквания към кандидатите:
  • добра самоорганизация на времето при изпълнението на задачите;
  • способност да се работи активно по няколко задачи едновременно;
  • позитивно отношение и умения за работа в екип.
Предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение.
  • Възможности за професионално развите.
  • Приятна работна обстановка.
  • Обучения и подкрепа от Топ трейнъри.
Ако имате желание да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете своето CV. Ние ще се свържем с кандидатите, които отговарят на изискванията.

Средна заплата за сектора


1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

5,850 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.