Работа Офис Администратор в Пловдив
13 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Той/тя ще изпълнява задачи по-конкретно в следните области нa дейноста: оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуника...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
Администратор на застраховки за възстановяване на медицински разходи с немски език
Accentureгр. Пловдив
Администратор на застраховки за възстановяване на медицински разходи с немски език Специалистът по възстановяване на зaстрахователни ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Компанията е част от Булминт Уан, едно от най-бързо развиващите се дружества в България. Нашият екип от професионалисти ще ви помогне да намерите най-подходящата кариерна възможност с перспектива за развитие и конкурентни условия.
За на наш доверен партньор търсим да назначим:
ОФИС АДМИНИСТРАТОР
Основни отговорности:
- Изготвя и управлява административни документи;
- Въвежда информация във вътрешнофирмена система и работи с MS Office пакет;
- Поддържа регистри и архивира прилежащите им документи, изготвя справки;
- Цялостно подпомага административната и оперативна дейност компанията;
- Осъществява ежедневна комуникация с клиенти и доставчици във връзка с дейността на дружеството.
- Позитивна атмосфера, динамична работа и нови предизвикателства;
- Мотивиращо стартово възнаграждение;
- Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
- Коректност в трудовите отношения;
- Вътрешнофирмени обучения и възможност за развитие.
- Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо;
- Предишен административен опит в областта на здравеопазването ще се счита за предимство;
- Опит с ERP система ще се счита за предимство;
- Желание за дългосрочна заетост;
- Комуникативност, отговорност и организираност;
- Да умееш да работиш добре както в екип, така и самостоятелно.
Булминт персонал притежава лиценз от Агенция по заетостта № 2889/04.10.2019
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.