Работа Usher

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Group IT User Support Technician Orbico Bulgaria is the leading distributor with business in 20 countries, servicing large number of quality globally known brands ranging from beauty care products through food and non-food products, technical and el...

    26 Mar 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Group IT User Support Technician

ОРБИКО БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Group IT User Support Technician

Orbico Bulgaria is the leading distributor with business in 20 countries, servicing large number of quality globally known brands ranging from beauty care products through food and non-food products, technical and electrical appliances to pharmaceuticals, toys, textile, cigarettes as well as motor oil products. We employ more than 1200 employees and manage 500 global and local brands.

We are looking for enthusiastic, motivated, reliable and result-oriented candidates with interest in IT field for the position Group IT User Support Technician.

Your main responsibilities will be:

  • Provide remote first and second level support to our end users;
  • Install, configure and prepare new equipment (PCs, tablets, phones) for newcomers;
  • Be the first point of contact for all request regarding hardware and software issues;
  • Log and manage user tickets received by phone, email or other channel;
  • Ensure tickets are solved and closed efficiently to avoid call backs and a backlog of queries;
  • Provide solutions or workaround to our end users;
  • Share support knowledge with peers and maintain associated documentation;
  • Collaborate with other team members to provide high-quality support;
  • Follow company policies, procedures, and standards of business conduct;
Technical requirements and experience:
  • Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or a related field;
  • Good knowledge of MS end-user OS and tools (Windows 10/11, Outlook, OneDrive, SharePoint, etc);
  • Experience in support and management of On-premise environment (Windows Server, AD, Print Server, File Server, etc.);
  • Good knowledge in networking (LAN, WAN);
  • Experience in support and management of Cloud Based systems (Office 365, Azure);
  • Experience with hardware support (PCs, Printers, smartphones, tablets, etc.);
  • Basic Knowledge in SAP system (maintaining users, authorizations, etc.) is an advantage;
  • Experience with ManageEngine tools is an advantage;
  • Good level of English;
We are looking for candidate who is:
  • Motivation for development;
  • Result oriented & enthusiastic;
  • Pro-active and focused;
  • Good team player;
  • Has attention to detail and executes with perfection;
What we offer:
  • Opportunity to be part of a great team;
  • 20 days of full-paid annual leave + 1 day of additional paid leave for a birthday;
  • Multisport card at preferential prices;
  • Additional health insurance;
  • Food vouchers;
  • Gifts for the birth of a child and participation in various company initiatives and events;
If you are interested in this position, send us your CV.


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.9
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.8
icon icon icon icon icon
Колеги
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.2
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.4
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.3
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.