Работа Purchaser

54 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме водеща машиностроителна компания с утвърдени пазарни позиции в Европа, Азия и Близкия Изток. Чувстваме се част от глобалния бизн...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Market Demand Planner ABOUT YOUR NEW JOB We are looking for highly skilled and motivated Demand Planner to join our team. The ideal candidate will be responsible for analyzing and forecasting demand, ensuring that our company’s inventory levels m...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни изисквания: Опит в изготвянето и подаването на обществените поръчки в ЦАИС ЕОП; Опит на позиция в сферата на обществените поръч...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Day in, day out, our wholesale stores offer a customer-tailored assortment and innovative concepts. Help shape the future of wholesale and apply to work at METRO Cash and Carry Bulgaria as a Demand Planner in our newly-formed Planning team. Your tas...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Притежава добре разработена мрежа от магаз...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    POSITION OVERVIEW: Responsible for purchasing goods, materials, and services to meet company needs while ensuring cost efficiency, quality, and timely delivery. Manages procurement activities, supplier relationships, and cost-saving initiatives. KEY...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОУШЪНФЕНДЪРС ЕООД се счита за най-иновативната марка на пазара на фендери от 1985 г. насам. Търсим квалифицирани и талантливи хора, които с...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист Доставки

ПОДЕМКРАН АД
location_on с. Габрово

icon 1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние сме водеща машиностроителна компания с утвърдени пазарни позиции в Европа, Азия и Близкия Изток. Чувстваме се част от глобалния бизнес, защото работим с клиенти и партньори от над 60 държави в цял свят, и сме амбицирани да се докажем като важен фактор в сектора на тежката подемна техника.

Повече от 60 години Подемкран е водещ доставчик на кранови компоненти в света. Предлагаме на нашите клиенти пълен пакет оборудване и поддръжка за цялата подемна индустрия.

По пътя на своя растеж и постигане на работна ефективност търсим за своето производствено предприятие в гр. Габрово доказан професионалист за позицията Специалист Доставки.

Роля и отговорности:

1. Обобщава нуждите за доставка на материали на база нуждите на производството; 2. Изготвя поръчки за материали към одобрените доставчици; 3. Участва активно в преговори с доставчици заедно с ръководителя на отдела; 4. Координира и контролира доставките; 5. Следи развитието на доставчици за определените материали, оценява доставчици и ги предлага на ръководителя на отдела; 6. Познава и анализира пазара и предлага необходимите действия за постигане на ефективни резултати; 7. Поддържа досиета с договори с доставчиците; 8. Следи изпълнението на договорите и предлага промени, когато това се налага; Следи падежите на плащанията и предоставя информация за падежите и условията на плащане на счетоводството; 9. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността и нуждите на дирекцията.

Изисквания:

  • Висше инженерно/икономическо образование;
  • Много добра компютърна грамотност ( ERP система, MS Office);
  • Английски език - минимум ниво B2;
  • Умения за водене на преговори;
  • Готовност за поемане на отговорност;
  • Способност за взимане на решения в съответствие с принципите на организацията;
  • Способност за работа под напрежение.
Предимства:
  • Аналитично мислене
  • Опит на подобна позиция в машиностроително предприятие
Компанията предлага:
  • Предизвикателна работа в приятна работна среда.
  • Мотивиращо възнаграждение.
  • Участие в професионални и мотивационни обучения.
Ако откривате себе си в горното описание и сте готови за нови професионални предизвикателства, не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография онлайн. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Конфиденциалността на личните Ви данни е гарантирана. Вашите лични данни ще се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от Подемкран АД действащо в качеството на администратор на лични данни при спазване на действащото законодателство за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

9,450 лв / месец


icon icon icon icon icon

Агент, снабдяване


Агентите по снабдяване избират и закупуват запаси, материали, услуги или стоки. Те организират тръжни процедури и избират доставчици.

Необходими основни умения

  • идентифициране на доставчици
  • поддържане на връзка с клиентите
  • владеене на различни езици
  • следене на тенденциите при цените
  • поддържане на връзка с доставчиците
  • управляване на тръжни процедури

Необходими основни знания

  • нормативна уредба на ембарго
  • принципи за контрол на износа
  • международна нормативна уредба на вноса и износа
  • управление на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.