Работа Procurement Sourcing Specialist в София

22 нови обяви за работа

  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies fro...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Assistant Operations Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in n...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Assistant Operations Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in n...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция Perfect House Care търси за свои клиенти, личен асистент/ка за помощ на млад мъж на 22г. със специални потребности(аутизъм), в ежедневните м...

    04 Aug 2025 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Purchasing Specialist We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect...

    03 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Personal Assistant

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 2,330 лв ~ 4,080 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:
  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA
We are currently looking for a Personal Assitant to join our team.

Workplace: Sofia, Bulgaria

Responsibilities include:

  • Manage calendars for the CEO, schedule appointments, organize meetings;
  • Handle email and phone correspondence, drafting responses when necessary;
  • Coordinate complex travel arrangements, including international itineraries, visas, and logistics;
  • Prepare and organize documents, presentations, and reports;
  • Assist with personal errands and ad hoc tasks as needed;
  • Handle confidential correspondence and sensitive information with the utmost professionalism;
  • Liaise with internal teams and external partners to ensure efficient communication;
  • Monitor deadlines, track priorities, and proactively ensure the CEO is fully prepared for all commitments;
  • Performs other related duties as assigned.
Requirements involve:
  • Proven experience as an Executive Assistant, Personal Assistant, or similar role supporting C-level executives;
  • Exceptional organizational and time management skills with the ability to multitask and prioritize effectively;
  • Strong written and verbal communication skills in both Bulgarian and English• Flexible team player – willing to adapt to changes with a positive attitude;
  • Proactive problem solver with the ability to see and address issues before they occur;
  • Ability to maintain professionalism, calm and friendly demeanor, and confidentiality at all times.
Why join Balkantel?
  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly, positive and diverse environment and team
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Flexible work schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events
If you are interested in this job opportunity, please send your updated CV. Only short-listed candidates will be contacted. Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.

Средна заплата за сектора


2,330 лв ~ 4,080 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.