Работа Order Administrator в Пловдив
39 нови обяви за работа
-
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
Фирма ДИМС-92 е лидер в търговията с луксозни бижута и кожени изделия и подаръци . Търсим персонал за фирмен обект в Мол Марково тепе. ИЗИС...
-
ПРОДАВАЧ – КОНСУЛТАНТ SPORT DEPOT е водеща българска компания за продажба на спортни стоки от световноизвестни марки. Веригата, утвърдила с...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Работно място: Магазин тапети и лайсни Изисквания: Да умеете да работите с клиенти; Да имате добра компютърна грамотност; Да умеете да р...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX В ПЛОВДИВ! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За подпомагане на екипа ни в гр. Пловдив търсим ангажир...
-
1,570 лв / месец (нето) от работодател
Ние, от верига ресторанти HESBURGER Ви каним да се присъедините към екипа на ресторанта ни, които се намира в гр. Пловдив, ул. Д-р Георги Странс...
-
1,570 лв / месец (нето) от работодател
Ние, от верига ресторанти HESBURGER Ви каним да се присъедините към екипа на ресторанта ни, които се намира в гр. Пловдив, център, ул. „ Княз Ал...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Светът на лукса и на бижутата ви привлича? Модата е твоя страст, а дизайнът – хоби? Ако общуваш с хората с лекота и умееш да „надникваш“ в...
-
Търсим енергичен и мотивиран служител за нашия екип! Задължения: Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм. ...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирма от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, ...
-
Фирма ДИМС-92 е лидер в търговията с луксозни бижута и кожени изделия . Търсим персонал за съществуващ обект в Мол Плаза . ИЗИСКВАНИЯ КЪМ К...
-
1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Продавач консултант за магазин/щанд в град Пловдив, който да се присъедини към нашия екип и заедно да пости...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТИ - 4, 6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазини billa - гр. пловдив, 6-ти септември
Billaгр. Пловдив
1,330 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазини BILLA - гр. ПЛОВДИВ, 6-ТИ СЕПТЕМВРИ Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предста...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For one of our trusted partners, a leading international company, we are looking for an:
Order Management Analyst with German
Key Responsibilities:
- Handle complex cases related to contract management, order processing, customer care, invoicing and cancellations.
- Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
- Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and resolve issues.
- Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
- Oversee cancellation and retention processes, addressing customer complaints and cancellations effectively.
- Participate in discussions on new products and integration into standard processes.
- Provide exceptional customer care and manage inquiries across various channels.
- Minimum 2 years of experience in customer service and/or complex Back office processing.
- Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
- Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
- Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
- Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
- Proficiency in CRM systems and call center software.
- Strong communication skills to build rapport with customers.
- Proven track record in sales operations or customer service preferred.
- Goal-oriented mindset and team player.
- Excellent remuneration package
- Great social package
- Standard working hours Mon-Friday 09:00 -18:00
- Hybrid model of work: first 3 months working from the office, after that 2 days from the office
- Real chances to develop professionally in a leading international company
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Средна заплата за сектора
1,360 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.