Работа Office Manager в Пловдив

8 нови обяви за работа

  • Office manager

    Siteground

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания! Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консу...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Eкип в град Пловдив Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният под...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Team Manager – Inbound Contact Center Customer Care and Sales DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and moti...

    10 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ценообразуване на СМР и изготвяне на оферти - по част ВиК Изготвя количествено – стойностни сметки – по част ВиК Води комуникация с вси...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МИГ Инжежеринг е водеща компания в строителната индустрия. Към техническия отдел на фирмата, търсим да назначим Специалист ценообразув...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МИГ Инжежеринг е водеща компания в строителната индустрия. Към техническия отдел на фирмата, търсим да назначим Специалист ценообразув...

    08 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Manager

SiteGround
location_on гр. Пловдив

icon 1,670 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Office Manager

About the Company

SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide.

From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all our products in-house to help businesses start, grow and succeed online more easily.

At the heart of our 20-year success is our people-driven company culture focused on performance, innovation, technical excellence, and early strategic adoption of AI.

Together, we are one of the most technically-advanced companies in our industry, recognized by over 90 of the most prestigious business, employer, and social responsibility awards worldwide.

Our Mission

Treating people right is fundamental to how we work. We treat our customers as we’d want to be treated, we treat each other like family, and we treat ourselves to a good day’s rest or a fun get-together every once in a while.

Our team values have always been the same: Do exceptional work, build the best product and services in our field using the latest technology, pay attention to detail, treat people right, have a positive impact on the world around us, give back, and keep learning.

YOUR ROLE:

As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities.

Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging business trips and contributing to the organization of employee-related and company events. You will serve as a liaison between departments, ensuring a positive and supportive work environment at one of Bulgaria's most awarded companies for Best Employer.

If you thrive in a people-focused setting, excel at streamlining administrative tasks, and possess excellent organizational skills, we would love to hear from you!

Important: This is an on-site position with the option to work from home occasionally.

YOUR RESPONSIBILITIES:

Daily Office Management:

  • Handle daily office operations to ensure a smooth and efficient workplace;
  • Communicate daily with suppliers, vendors, partners, and visitors;
  • Play an active role in fostering a welcoming, positive and well-organized office environment.
Administrative Support:
  • Assist SiteGround employees with a variety of administrative inquiries and tasks;
  • Ensure the proper application of additional benefits for staff (social, health, travel insurance, SiteGround company gifts, corporate gifts, etc.);
  • Handle cash operations following accounting procedures. Prepare documents for cash flow.
Travel Coordination:
  • Arrange all aspects of business travel (Bulgaria and abroad), including flights, accommodation, and ground transportation, with a focus on high-quality standards and logistical efficiency;
  • Ensure all travel needs are met seamlessly.
Event Planning:
  • Participate in the organization of employee-related initiatives and company events;
  • Participate in the organization of meetups and mini conferences in our Plovdiv office.
OUR EXPECTATIONS:
  • Fluent English - B2/C1 (written and spoken);
  • At least 2 years of previous experience as an Office Manager, Administrative Assistant, Event Manager or similar;
  • Bachelor's Degree in Business Administration, Human Resources, or a related field;
  • Experience in organizing business trips (Bulgaria and abroad);
  • Strong organizational and communication skills;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite and Google Workspace;
  • Precision and accuracy in the performance of assigned tasks;
  • Proactive and positive attitude;
  • Eagerness to learn.
WHAT WE OFFER:
  • Competitive salary with achievement bonus;
  • Premium Health Insurance plan;
  • Employee Assistance program;
  • Free Meals from Monday to Friday in the office;
  • Multisport or CoolFit card;
  • Additional days off for long service and volunteering;
  • Reduced working hours every Friday.
If you are ready to take on a diverse range of tasks and help us maintain an exceptional workplace, we want to hear from you!

Please note:

Only resumes submitted in English will be considered for this position.

Only shortlisted candidates will be contacted for further steps.

Средна заплата за сектора


1,670 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Управление
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.7
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.2
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.