Работа Office Assistant във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пост...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и...

    22 Apr 2024 Още...
  • Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...

    04 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент

icon 1,150 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я постигнем, се нуждаем от мотивирани служители. Приемете това предизвикателство и кандидатствайте в МЕТРО Варна зa:

Офис асистент

Вашите задачи:

  • Водене на бизнес кореспонденция, телефонни обаждания и класиране на документи
  • Подпомагане дейността на Управителя и Търговските управители
  • Изготвяне на текущи анализи и отчети, статистически справки

Вашият профил:

  • Работа с MS Office
  • Английски език на работно ниво
  • Отлични комуникационни умения
  • Висше образование
  • Опит на подобна позиция ще се счита за предимство

Ние ви предлагаме:

  • Възможност за кариерно развитие в голяма международна компания
  • Професионално обучение
  • Отлични условия на труд
  • Допълнително здравно осигуряване
  • 10% отстъпка при пазаруване в магазините на МЕТРО
Искате ли да кандидатствате? Изпратете автобиография тук (бутона "Кандидатствай") или на адрес: 9023 Варна, кв. Владиславово, бул. Александър Москов 2, МЕТРО Кеш енд Кери България, отдел „Хора и култура”.

Моля, посочете референтния номер: 14 A 03.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, единствено и само за целите на подбора за съответната позиция. Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. „Метро Кеш енд Кери България“ ЕООД е администратор на лични данни и Ви гарантира пълна защита на предоставените лични данни. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.

Краен срок за подаване на документи: 06 май 2024 г.

Средна заплата за сектора


1,150 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.