Работа Money Laundering Reporting Officer в София

36 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Cargotec is a leading provider of cargo and load handling solutions with the goal of becoming the leader in intelligent cargo handling. Cargotec Business Services was established in Sofia, Bulgaria in August 2017 and has close to 450 employees now. O...

    08 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Why Ingram Micro? Ingram Micro is the business behind the world’s brands reaching nearly 90 percent of the world’s population. Our market reach, diverse solutions portfolio, and digital platform Ingram Micro Xvantage™ set us apart. We have app...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българския па...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговията с бързооборотни стоки в Р.С. Македония. КАМ Маркет е а...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    София Хотел Балкан е символ на оживения център на столицaта, идеално местоположение в сърцето на града, оазис на лукс, изисканост и безуп...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени...

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАРШИ СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българ...

    25 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    UBB was established in 1992 through the merger of 22 Bulgarian regional commercial banks as the first and the largest in terms of scale consolidation project in the Bulgarian banking sector. Since 2017 the Bank has been part of the Belgian bank-assur...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Р...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ ДСВ Роуд ЕООД е част от DSV A/S - една от най-добре представящите се компaнии в сектор транспорт и логистика в света. Ние търсим...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Credissimo е динамична високотехнологична компания, създадена през 2007 г. и е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанко...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Why Ingram Micro? Business on 6 continents. 28 000 employees worldwide. 1300+ employees in Bulgaria. 50 modern offices. 40+ years of technology and Supply Chain experience. The numbers are impressive but what matters the most is the people. Ingram M...

    23 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Senior Accountant

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Cargotec is a leading provider of cargo and load handling solutions with the goal of becoming the leader in intelligent cargo handling. Cargotec Business Services was established in Sofia, Bulgaria in August 2017 and has close to 450 employees now. Our goal is to help accelerate Cargotec’s success by providing world-class global business services in the areas of Finance, Human Resources and Indirect Procurement.

Join us for a smarter and better everyday We, at Cargotec, are looking for a Senior Accountant for our Hiab team who will be responsible for supporting selected processes and countries, which includes accounting for and coordination of month-end general ledger close, and preparation of balance sheet reconciliations.

The role has controlling and reporting responsibilities over all processes in the end-to-end accounting: OTC, ITP, HR activities, and how they are reflected and accounted for in the books.

Main tasks and responsibilities:

  • Provide accounting services: deliver services in line with agreed controls and procedures; ensure that data is accurate in company systems; recognize unusual events and work with Team Coordinator to resolve the case; and participate in transition activities
  • Work independently with minimum supervision within a given business or region
  • Comply with internal control procedures and accounting policies in compliance with CAS; ensure all the documentation is up-to-date and accurate
  • Responsible for financial reporting operational activities
  • Take initiatives and provide support for multiple roles in the area of Record to Report
  • Participate/lead cross trainings of associates and new team members
  • Acts as primary point of contact for selected partners and/or processes
  • Any other tasks assigned by the line manager related to the areas of accountability.


What you’ll need to succeed:

  • University Degree in Accounting, Finance or Economics
  • At least 4 years of relevant experience in finance operations
  • Experience with simple to complex query handling
  • Good MS-office skills, ERP knowledge required. SAP knowledge will be a strong advantage
  • Process knowledge on Record to Report
  • Proficiency of written and oral English required.


You will be part of: We offer you an opportunity to put your skills and experience into work and make an impact in our global organisation.

We provide you with opportunities for training and development of your technical (SAP, Hyperion, etc.) and professional capabilities.

You will work together with great and friendly colleagues from various backgrounds inspired by shared, ambitious goals in an atmosphere of trust and support.

In addition we also offer:

  • Attractive compensation package
  • Healthy work environment - company sponsored medical insurance program
  • Food vouchers
  • Work-life balance – 25 days paid vacation, company events
  • Transportation allowance
  • Performance-based bonuses
  • Hybrid work model. Option to work from anywhere within the borders of Bulgaria with visits to the office, located in Sofia, based on business requirements.


Interested to join? If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV in English.

Cargotec and its businesses

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) enables smarter cargo flow for a better everyday with its leading cargo handling solutions and services. Cargotec's business areas Kalmar, Hiab and MacGregor are pioneers in their fields. Through their unique position in ports, at sea and on roads, they optimise global cargo flows and create sustainable customer value. Cargotec has signed United Nations Global Compact’s Business Ambition for 1.5°C. The company’s sales in 2022 totalled approximately EUR 4.1 billion and it employs around 11,500 people.

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.