
КУОЛИТИ ХАУЗ EООД
Quality House работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Assistant
Пълно описание
Main job responsibilities:
- Adjusting the strategy and process on a regular basis and when needed;
- Working on a daily basis with old, existing, and potential partners, clients, and competitors;
- Gathering information for potential clients and partners;
- Contacting and negotiating with local and foreign prospective clients;
- Communication with business partners and colleagues on a daily basis;
- Preparing documents for tenders and tracking inquiries;
- Reporting regularly to the manager of the company;
- Helping with administrative tasks.
- Good command of English is a must – both written and verbal;
- Excellent communication skills;
- Diplomacy, independent and proactive thinking;
- Strong organizational and analytical skills, attitude of a doer;
- Experience is a plus, especially in the IT sector;
- Good knowledge of MS Office;
- Desire to learn new things and expand existing knowledge.
- Dynamic and challenging working environment, giving you the opportunity to develop new skills and deepen the existing ones;
- Friendly team of young professionals;
- Opportunity to self–organize the working schedule;
- A position that will never bore you and will help you gain a lot of knowledge in the IT world, especially software testing.
Мнения и оценки от служители
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.