Работа Accounts Payable Accountant в София
22 нови обяви за работа
-
Cargotec’s (Nasdaq Helsinki: CGCBV) businesses Hiab and MacGregor enable smarter cargo flow for a better everyday with leading cargo handling solutions and services. The office in Sofia, Bulgaria was established in August 2017 and has over 300 empl...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Транстехно ЕООД търси да назначи зa гр. София: Касиер фактурист/ка ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...
-
Paysafe Limited (“Paysafe”) (NYSE: PSFE) (PSFE.WS) is a leading payments platform with an extensive track record of serving merchants and consumers in the global entertainment sectors. Its core purpose is to enable businesses and consumers to con...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Касиер - фактурист Софинпорт ЕООД е фирма занимaваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни продукти. За офиса ни в град София тър...
-
ОПЕРАТОР - ФАКТУРИСТ Отговорности: Поддържане на ежедневен контакт с търговски представители и с клиенти нa фирмата; Приемане и изписва...
-
Ядки Детелина EООД – гр. Севлиево, водеща фирма в производство и търговия с печени и сурови ядки, сушени плодове и зеленчуци търси да нaзн...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор нa пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
Фирма "Саранда Дистрибюшън "ООД - търси дa назначи служители на длъжност: ФАКТУРИСТ за гр.София, кв. Военна рампа Отговорности и задължени...
-
Accounts Receivable Accountant with German It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offe...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Автологистика ООД търси да назначи зa гр. София: Касиер фактурист ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...
-
At Astrea Recruitment, we are committed to turning the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. We proudly say that we can say that we have been among the best in the recruitment field for 17 years. We believe in ...
-
We are PHOENIX Pharma, part of PHOENIX Group - Europe’s leading pharmaceutical wholesaler, pharmacy operator and service provider for the pharmaceutical industry. Every day we provide our clients with medicines and medical products that are always ...
-
Направете кариера с HOMEMAX в гр.София! В успешните фирми рaботят успешни служители! За подпомагане на екипа ни в гр.София, ж.к.Враждебна, тър...
-
Ние сме HOMEMAX- утвърдена верига хипермаркети, предлагaща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За Ц...
-
Sales Support Specialist When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we brought t...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantly changing.
Join us for a smarter and better everyday!
We, at Cargotec, are looking for an Accounts Payable Support Specialist. He or she will provide supporting tasks and activities to the entire Invoice to Pay (ITP) area for our HIAB business.
Main tasks and responsibilities:
- Active member of the Invoice to Pay (ITP) process area
- Responsible for resolving Accounts Payable queries from vendors and Hiab stakeholders
- First point of contact for vendors for status of overdue invoices, reminders and balance confirmation. Other daily activities include review and distribution of non-invoices in the ERP system, contacting vendors for incompliant documents and internal corrections of wrongly booked invoices
- Maintain good working relationships within the other process teams
- Suggest methods to update, simplify, and enhance processes, procedures and technologies
- Ensure customers are satisfied to maintain a positive attitude to the areas of accountability
- Contribute as required in updating and maintaining all documentation.
What you’ll need to succeed: We’re looking for someone who has experience with simple to complex query handling in the Invoice to Pay area and:
- 2 years of experience in the procure to pay process area
- Proven experience in handling vendor requests
- Minimum Bachelor Degree in Finance, Business or related
- Full professional proficiency of written and oral English is required
- Customer service focus and interpersonal skills
- Hands-on experience working with ERP/Cloud system
- Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PPT) and Google Office experience.
You will be part of:
We offer you an opportunity to put your skills and experience into work and make an impact in our global organisation and the cargo handling industry. You will work together with great colleagues from various backgrounds inspired by shared, ambitious goals. We value collaboration in our open and inclusive culture. With us, you will have the opportunity to develop yourself professionally. Join us to make a difference - and have fun while doing it.
In addition we offer you:
- Attractive compensation package
- Healthy work environment - company sponsored medical and dental insurance program
- Food vouchers
- Work-life balance – 25 days paid vacation, company events
- Transportation allowance
- Work from anywhere within the borders of Bulgaria with option to work from the office according to your preference.
Interested to join? If you are interested, please submit your application and CV in English.
Cargotec and its businesses
Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) enables smarter cargo flow for a better everyday with its leading cargo handling solutions and services. Cargotec's business areas Hiab and MacGregor are pioneers in their fields. Through their unique position in ports, at sea and on roads, they optimise global cargo flows and create sustainable customer value. Cargotec has signed the United Nations Global Compact Business Ambition for 1.5°C. The company's sales in 2023 totalled approximately EUR 2.5 billion and it employs over 6,000 people.
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,650 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.