Работа Accountant Accounts Payable в София
17 нови обяви за работа
-
Accounts Receivable Intern Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by...
-
Accounts Receivable Accountant It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering digital soluti...
-
WALLTOPIA is the world leader in the manufacturing of climbing walls. We operate in 80 countries on 6 continents and we have 25 years of professional experience. We are growing and expanding our portfolio of products and services and we are now looki...
-
За нуждите на компанията ни търсим ФАКТУРИСТ, който дa стане част от сплотения ни екип. Основните задължения и отговорности за позицията...
-
An Accounts Receivable Accountant OTC will fully support the Credit Team within the Finance department by following charges and credit procedures and balancing accounts frequently. What will I be doing? As an Accounts Receivable Accountant OTC, you ...
-
През последните няколко години нашата фирма рaзшири дейността си, като в нейното портфолио присъстват изключително висок клас продукти....
-
Сътрудник Продажби Месторабота София; Постоянна рaбота; Пълно работно време Във връзка с разрастването на своята дейност IMG Connect търси м...
-
We all have a special role to play on this planet, we all have unique talents. Do you want to use yours to make the world a better place? At Smart Organic our purpose is to produce food that people can enjoy and do good to themselves and the environ...
-
Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни, и органични продукти от 2008 годинa. За своят екип фирмата търси да назначи: ТЪРГОВСКИ...
-
АСИСТЕНТ В ОТДЕЛ "ПРОДАЖБИ" (по заместване) Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-дин...
-
Фирма произвеждаща тестени изделия търси отговорен и мотивиран сътрудник зa работа с клиенти и обработка на заявки. Основни задължения: ...
-
„Мебели Виденов‘‘ e водеща компания в областта на производството и търговията с мебели. Във връзка с развитието на своята дейност, фирм...
-
2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС СЪТРУДНИК - ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на тала...
-
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by connecting it with new customers – we empower consumers and our clients to manage their data with confidence so they can maximize every opportunity.
We gather, analyze and process data in ways others can’t. We help individuals take financial control and access financial services, businesses make smarter decision and thrive, lenders lend more responsibly, and organizations prevent identity fraud and crime. For more than 125 years, we’ve helped consumers and clients prosper, and economies and communities flourish – and we’re not done.
Our 22 000 people in 32 countries believe the possibilities for you, and our world, are growing. We’re investing in new technologies, talented people and innovation so we can help create a better tomorrow.
Why Us?
No one makes sense of data like Experian. We are on a mission to deliver the full power of data, analytics and technology in ways that transform lives. As a team, we’re committed to working together. So, we work in an inclusive environment that welcomes people with lots of different perspectives. We put people first and care about work that works.
We like to strike a balance between how much time we spend on work and how much we keep for ourselves. After all, we’ve all got commitments and interests outside the office. So, talk to us about how you’d best like to work with us. We’re flexible and interested in helping you to get the best out of working with us.
What you will be doing:
Responsible for processing all emails sent to the AR inboxes according to the established polices.
Working on external clients’ and internal stakeholders’ queries and investigations
Running country Direct Debit process, processing Direct Debit failures.
Suspension/reinstating accesses for clients to Experian platforms
Cash application and cash allocation, processing cheques, raising Purchase Orders for costs, refunds and adjustments in Oracle.
Responsible for maintaining Suspense Ledgers
Process Credit Reserve
Additional accounts receivable administration tasks related to the department/function area of responsibility and tailored to the role requirements
Providing copy of invoices and statement of accounts
What you’ll bring:
The Accounts Receivable Intern is assisting the Accounts Receivable team in administrative related activities to ensure continuous cashflow.
Accurate processing of information.
Good attention to detail;
Good written and verbal communication skills;
Team player
Target focus
Enrollment in university education
Very good level of spoken and written English
Availability to work full-time for a period of 12 months
Средна заплата за сектора
1,460 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,650 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.