Работа Store Assistant Manager

167 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ДРУЖБА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от на...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ЯЛТА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-д...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме криейтив агенция с индивидуален подход към всеки клиент. Търсим отговорен и оперативен човек, който ще допълни екипа ни. За да се...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,530 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Alpha Best е дигитална агенция, в която работим успешно вече за повече от 1 500 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личн...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    KEY ACCOUNT MANAGER FICOSOTA is a fast-growing company, a manufacturer of home and personal care products and snack food. Already well presented on many markets worldwide, our company works hard to offer customers high quality products, effective de...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Technical Account Manager, SDWAN technology - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through ...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Technical Account Manager, Cloud Solutions - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through f...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Искаш да се развиваш в света на медиите? Желаеш да продаваш не просто реклама, а възможности? Ако търсиш динамика, развитие и потенциал да...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За да отговорим на динамиката на ежедневната ни бизнес дейност, търсим мотивиран професионалист, който умее да съчетава страстта си към ...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    08 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ СУПЕРВАЙЗОР - СЕВЕРОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ

МИСТРАЛ ПРАЙМ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообoротния сектор. Ние сме ЕКСКЛУЗИВЕН представител на международни производители и марки с доказано качество и репутация. Повече от четвърт век името ни е символ на коректни и професионални отношения. Мистрал има офиси и складове в най -големите български градове - София, Варна, Пловдив, Бургас и Благоевград. Целогодишно достигаме до повече от 7 000 търговски обекта в страната и повече от 1200 сезонни. Нашите стълбове на успеха са: стабилно партньорство, индивидуално отношение и безкомпромисно качество. Във връзка с разширяването на дейността ни, търсим да назначим РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ СУПЕРВАЙЗОР - СЕВЕРОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ;

ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Ежедневна комуникация с екипа от търговски представители;
  • Качествено обслужване и развиване на вече съществуващата мрежа от клиенти;
  • Таргетиране и привличане на нови клиенти;
  • Проследяване на удовлетвореността на клиентите и предприемане на необходимите мерки за повишаването й;
  • Запознаване на клиентите с новите продукти и значимостта им за тяхната компания;
  • Постоянен стремеж към подобряване на текущата дейност във всеки един аспект;
  • Активно участие в разработването на цялостната стратегия на компанията;
  • Участие в процесите по приемане, управление и доставка на предлаганите продукти;
КАНДИДАТИТЕ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯТ НА СЛЕДНИТЕ УСЛОВИЯ:
  • Опит в търговията – минимум 5 години;
  • Опит в управлението на търговски екип - 1 година /предимство/
  • Отлични комуникативни и презентационни умения;
  • Подходящо образование;
  • Умения за водене на преговори и кореспонденция;
  • Умение за управление на времето и определяне на приоритети;
  • Проактивен и ориентиран към клиентите подход;
  • Способност за бърза реакция при вземането на решения;
  • Гъвкавост и устойчивост на стрес;
  • Шофьорска книжка;
  • Компютърна грамотност;
  • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо /предимство/
С ПРЕДИМСТВО ЩЕ СЕ РАЗГЛЕЖДАТ ДОКУМЕНТИТЕ НА КАНДИДАТИТЕ, КОИТО:
  • Имат опит в продажбите на бързооборотни стоки;
  • Имат компетенции в работата със складов софтуер;
  • Приложат препоръки от предишни работодатели
ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВА, НА КОИТО ДЪРЖИМ:
  • Организираност и отговорност;
  • Коректност и лоялност;
  • Инициативност и самостоятелност;
  • Техническа грамотност;
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Атрактивно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
  • ТД, съобразен със законодателството в страната;
  • Работа в млад и енергичен екип, който знае къде отива и как да стигне;
  • Коректност в спазване на поети ангажименти;
  • Социален пакет;
  • Работа в отворена, динамична и екипна среда;
  • Възможност за професионална реализация и развитие;
Ако отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография и мотивационно писмо. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на Личните Данни. Мистрал Прайм ЕООД в качеството си на администратор, гарантира пълна защита на конфиденциалността на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

1,000 лв / месец

максимална

2,600 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.