Работа Store Assistant Manager
167 нови обяви за работа
-
Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...
-
Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ДРУЖБА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от на...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ЯЛТА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-д...
-
Ние сме криейтив агенция с индивидуален подход към всеки клиент. Търсим отговорен и оперативен човек, който ще допълни екипа ни. За да се...
-
2,330 лв - 4,530 лв / месец (нето) от работодател
Alpha Best е дигитална агенция, в която работим успешно вече за повече от 1 500 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личн...
-
KEY ACCOUNT MANAGER FICOSOTA is a fast-growing company, a manufacturer of home and personal care products and snack food. Already well presented on many markets worldwide, our company works hard to offer customers high quality products, effective de...
-
Technical Account Manager, SDWAN technology - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through ...
-
Technical Account Manager, Cloud Solutions - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through f...
-
Искаш да се развиваш в света на медиите? Желаеш да продаваш не просто реклама, а възможности? Ако търсиш динамика, развитие и потенциал да...
-
За да отговорим на динамиката на ежедневната ни бизнес дейност, търсим мотивиран професионалист, който умее да съчетава страстта си към ...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ СУПЕРВАЙЗОР - СЕВЕРОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
Пълно описание
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Ежедневна комуникация с екипа от търговски представители;
- Качествено обслужване и развиване на вече съществуващата мрежа от клиенти;
- Таргетиране и привличане на нови клиенти;
- Проследяване на удовлетвореността на клиентите и предприемане на необходимите мерки за повишаването й;
- Запознаване на клиентите с новите продукти и значимостта им за тяхната компания;
- Постоянен стремеж към подобряване на текущата дейност във всеки един аспект;
- Активно участие в разработването на цялостната стратегия на компанията;
- Участие в процесите по приемане, управление и доставка на предлаганите продукти;
- Опит в търговията – минимум 5 години;
- Опит в управлението на търговски екип - 1 година /предимство/
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Подходящо образование;
- Умения за водене на преговори и кореспонденция;
- Умение за управление на времето и определяне на приоритети;
- Проактивен и ориентиран към клиентите подход;
- Способност за бърза реакция при вземането на решения;
- Гъвкавост и устойчивост на стрес;
- Шофьорска книжка;
- Компютърна грамотност;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо /предимство/
- Имат опит в продажбите на бързооборотни стоки;
- Имат компетенции в работата със складов софтуер;
- Приложат препоръки от предишни работодатели
- Организираност и отговорност;
- Коректност и лоялност;
- Инициативност и самостоятелност;
- Техническа грамотност;
- Атрактивно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
- ТД, съобразен със законодателството в страната;
- Работа в млад и енергичен екип, който знае къде отива и как да стигне;
- Коректност в спазване на поети ангажименти;
- Социален пакет;
- Работа в отворена, динамична и екипна среда;
- Възможност за професионална реализация и развитие;
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,000 лв / месец
2,600 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.