Работа Customer Service Advisor
128 нови обяви за работа
-
ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Бургас! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За подпомагане на нашия екип в гр.Бургас търсим ангаж...
-
**All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such...
-
2,730 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...
-
If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Danish and English, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide solu...
-
Who we are: Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating...
-
Customer service representative with fluent french – inbound calls (standard working time)
Groupe Owlianceгр. София
2,250 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
„Tessi Groupe” (13 000+ members) – is a leading company in the documents and data processing business. In connection with our continuous growth we are looking for more members to join our 830+ people site in Sofia for the role: Customer Servic...
-
As a Customer Service Representative, you will be joining a great team of young, inspired, and motivated persons. The only requirement is to present our company in the best possible way for our lovely clients, challenge and prove yourself! We are wor...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Служители обслужване на клиенти T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъс...
-
Продължаваме да растем! Винаги се стремим да използваме най-съвременните технологии, за да осигурим най-високо качество на услугите, ко...
-
The Representative is a front end, 24/5 client servicing position responsible for the maintenance and servicing of Institutional and VIP clients. The team directly supports Institutional Sales and liaise between all departments and business functions...
-
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
С цел разширяване на търговския екип на "Рошен България" търсим активен, комуникативен и мотивиран специалист, който да се присъедини към екипа ни като Оператор обслужване на клиенти и да бъде едно от основните звена в процеса на директна комуникация с нашите клиенти и партньори.
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ТВОИТЕ ОСНОВНИ ЗАДАЧИ:
- Извършване на телефонни обаждания към настоящи и потенциални клиенти, по предварително изготвен списък и график;
- Представяне на нашите продукти и текущи промоции с цел увеличаване на продажбите;
- Активна комуникация и изграждане на дългосрочни партньорства;
- Събиране на обратна връзка и анализ на нуждите на клиентите;
- Поддържане на данни в информационната система на компанията;
- Има отлични комуникационни и презентационни умения;
- Притежава базови технически умения - работа с компютър, офис приложения;
- Енергичен е, обича да общува и да убеждава;
- Има търговско мислене и умее да води разговора към сделка;
- Проактивен е, организиран и умее да работи самостоятелно и в екип;
- Опит в сферата на обслужването на клиенти и продажбите е предимство, но не е задължително - обучаваме новите си колеги!;
- Конкурентно възнаграждение - фиксирана заплата + процент от оборота;
- Социален пакет - допълнително здравно осигуряване, ваучери, служебни отстъпки;
- Работа в стабилна международна компания с доказано име;
- Подкрепяща работна среда с фокус върху човека;
- Въвеждащо обучение и възможности за развитие;
- Динамична работа, в която всеки ден носи нови предизвикателства и възможности;
Средна заплата за сектора
2,140 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.