Работа Administrative Specialist
92 нови обяви за работа
-
МОНЕК БЪЛГАРИЯ АД е утвърдена компания в минната и тежката индустрия. Във връзка с разширяване на екипа си търсим организиран и отговоре...
-
Фирма „Биоком Трендафилов“ ЕООД търси да назначи служител на позиция „Технически сътрудник". Основни задачи и отговорности: Oбработв...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете: Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с на...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кандидата за работа е безплатна!!! За фирма,наш клиент търсим СЛУЖИТЕЛ/КА за офис с ДОБРО ВЛАДЕЕНЕ НА РУСКИ ЕЗИ...
-
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Компания за куриерски услуги Европът, е една от основните куриерски фирми, опериращи на българския пазар. Вече 20 години градим структура...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
" ЕВРО ЕДНО ЗОНА " е търговска верига магазини за нехранителни стоки в цялата страна. За складовата ни база в град Септември с работно вре...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
Администратор Офис Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решен...
-
Офис администратор, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
780 лв / месец (нето) от работодател
Скай Оптик е динамично разрастваща се компания, която започва развитието си базирайки се на опита на специалисти в областта на очното зд...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Офис асистент
Основни отговорности:
- Организация на ежедневната административна дейност в офиса
- Поддържане на комуникация с клиенти, доставчици и вътрешни отдели
- Подготовка и обработка на документи, кореспонденция и отчети
- Координация на срещи, събития и командировки
- Поддръжка на офис консумативи и оборудване
- Подпомагане на други отдели при нужда
- Средно или висше образование
- Опит на административна позиция е предимство
- Добри компютърни умения (MS Office)
- Организираност, внимание към детайла и способност за работа в екип
- Комуникативност и умение за приоритизиране на задачи
- Владеене на английски език е предимство
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки
- Работа в стабилна и уважавана компания
- Възможности за професионално развитие
- Подкрепящ и приятен екип
Средна заплата за сектора
840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.