Работа Управител На Бензиностанция
167 нови обяви за работа
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Account Manager with French Sofia/hybrid 31.000-36.000 BGN gross/year + 15% bonus Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recrui...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Пловдив A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо разв...
-
Key Account Manager We are looking for a Key Account Manager to join our team We are PALLADIUM LTD, a company with over 30 years of experience - a leading international distributor and manufacturer of work clothing, safety shoes and protective eq...
-
Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. София, ИЛИНДЕН Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от ...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...
-
2,770 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ СУПЕРМАРКЕТ Търговска верига Фантастико търси да назначи отговорен и лоялен служител на позицията Заместник упра...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. - УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ОБЕЛЯ Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от на...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ХЛАДИЛНИКА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една о...
-
Are you a motivated, communicative and career-focused person? Do you want to be part of a friendly, experienced and ambitious sales team? Are you looking for a successful career in the field of international sales with plenty of opportunities for per...
-
Ние сме криейтив агенция с индивидуален подход към всеки клиент. Търсим отговорен и оперативен човек, който ще допълни екипа ни. За да се...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Sofia/hybrid 31.000-36.000 BGN gross/year + 15% bonus
Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond.
Having long experience in recruitment we value above all those things that make us successful because of our clients, candidates and partners success: trustworthiness, good communication, Can do-attitude, finding solutions, being flexible; being available. We also have genuine passion for what we do.
The client company is an American technology giant and its offerings include cyber security solutions, cloud infrastructure solutions, business applications, communications and collaborations, backup and disaster recovery, professional services, management and training solutions, digital solutions and managed services.
Responsibilities:
- Maintain E2E cycle management for a portfolio of B2B customers from the IT industry to close deals/ increase revenue
- Maintains accurate customer master record including licenses, software, and service contract expiration dates; shipping address; updates customer contact information in the CRM or other available tools required by the business
- Manages areas of focus to meet set targets and maintain the existing customer base and revenue.
- Answers customer inquiries via e-mail to fulfill requests for information and resolution of basic/standard issues or sales inputs within the defined SLA.
- Very good written and spoken French (B2) and English (B2)
- Working with data is considered an advantage (but not mandatory)
- Work experience in the field of customer support or data entry is an advantage (but not mandatory)
Средна заплата за сектора
2,020 лв ~ 2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.