Работа Технически Сътрудник По Проект
85 нови обяви за работа
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...
-
1,630 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Our Group Joivy is the first comprehensive residential platform in Europe to offer a wide range of living spaces to its users - coliving, microliving, vacation, student housing, multifamily and coworking - and to support property owners and investors...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вашите отговорности:
- Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаганите продукти;
- Работа с Windows, MS Office,кредитен софтуер;
- Водене на различни видове документация и бази данни;
- Подреждане и класификация на документи;
- Изготвяне на доклади, справки и други документи във връзка с дейността на дружеството;
- Подпомагане работата в офиса;
- Подпомага работата на кредитните консултанти и офис мениджъра
- Завършено средно/висше образование;
- Добро владеене на текстообработващи програми и боравене с офис техника;
- Отлични комуникативни умения, грамотност, организираност при работа с клиенти;
- Прецизност, експедитивност и точност при работа с документи;
- Умения за работа в екип;
- Опит в боравенето с пари и документи
- Обучение;
- Работа в динамична среда;
- Трудов договор;
- Възможност за кариерно развитие;
- Възможност за дългосрочен професионален ангажимент;
Средна заплата за сектора
1,440 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.