Работа С Английски Език в София
591 нови обяви за работа
-
Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Специалист Администрация на приложни системи, Дирекция ИТ Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...
-
Стажант Възлагания и проекти Мобилен достъп - гр. София Забрави за обикновените стажове! Влез в ЛСП на Vivacom – програмата, която не просто ...
-
Prodesign. е бранд комуникационна агенция с повече от 300 клиенти в страната и чужбина, опериращи в различни бизнес сфери. Нашата мисия е да съ...
-
За наш клиент, водеща търговска компания от сектора на бързооборотните стоки, търсим опитен и мотивиран Мениджър Логистика Местоположе...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Стажант Планиране и оптимизация на радио мрежата - гр. София Забрави за обикновените стажове! Влез в ЛСП на Vivacom – програмата, която не пр...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Месторабота: гр.София Основни задължения и отговорности за длъжността: Комуникация с клиенти: Установяване на контакт с клиенти, които ...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Комплийт Дентал Солюшън ЕООД, занимаваща се с продажби на дентални материали и организиране на дентални обучения. Търсим да допълним ек...
-
Специалист човешки ресурси - по заместване Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предст...
-
Старши счетоводител Екипът ни се разширява и търсим старши счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своят...
-
1,700 лв / месец (нето) от работодател
М2С Сървисис България ЕООД търси да назначи рецепционист/ка за обслужване на рецепцията на офис на международна компания в гр. София, пос...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис организатор
Пълно описание
Какво ще правиш? Водене на кореспонденция с клиенти и контрагенти на фирмата; Координация и комуникация с участниците в проектите на фирмата; Обработка на фирмени документи
Трябва ли да имаш опит? Предпочитаме кандидати с опит на подобни позиции, но... Ако си организиран/а, учиш бързо и искаш да се развиваш в тази област... липсата на опит не би било проблем.
На какво държим? Инициативност!!! Отличен български говор и правопис; Отлични комуникативни умения; Компютърни умения на ниво офис програми. Познаване на ADOBE продукти и MAC OS е предимство. Познаване на социалните мрежи; Умение за работа в екип; Добро ниво на английски език е предимство.
Мога ли да работя от вкъщи? НЕ, при нас се работи в офис.
Къде ще работя? В уютен и модерно оборудван офис в София, в непосредствена близост до Бизнес Парк - Младост 4, разполагащ с всички удобства, зона за почивка, кафе, чай, топли напитки, вода и безалкохони.
Какво е работното време? За нас е важно екипът ни да се чувства добре и да има повече време за себе си преди и след ползвотворен работен ден.... затова работим от по - късно и с час по-малко - от 10 до 18 часа с един час време за обяд или следобедно кафе. :)
Има ли удобен транспорт до офиса? Да, Метростанция на 10 мин. и няколко автобуса спиращи точно пред офиса.
Има ли паркинг? Да, безплатен.
Екипът... Тотални професионалисти, от които можеш да научиш много.
Ако написаното е интересно за теб, изпрати ни CV.
Подписва се договор с Авангард-М ЕООД
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.