Работа Служител Трз
42 нови обяви за работа
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
-
ТРЗ; Счетоводител ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ Изготвяне на документи за сключване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения Подреж...
-
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ако искате да растете и да се развивате заедно с нас, тази позиция...
-
Пълно описание: Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към МБАЛ- гр. Ловеч за...
-
ТРЗ Специалист Описание на длъжността: Petmall търси опитен и мотивиран ТРЗ специалист, който да се присъедини към нашия екип. Основната от...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търго...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
1,470 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Във връзка с разширение на нашия екип търсим да назна...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
2,170 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
За счетоводна кантора в района на бул. „Кукленско шосе“, гр. Пловдив, търсим да назначим „Специалист, ТРЗ“. Компанията предлага: Старто...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
"Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи
компании, специализирани в областта на небанковите финансови услуги в Централна и
Източна Европа. MFG управлява богато портфолио от успешни бизнес модели в областта
на потребителските кредити, финансиране на микро и малкия бизнес, кредитни карти,
дигитален бизнес и други алтернативни финансови модели. Част от институциите в
структурата на MFG са в начален етап на своята бизнес дейност, други са във фаза на
динамично развитие и растеж, а трети са утвърдили се в своята индустрия с над 16-
годишна история в областта на финансовите услуги. MFG и компаниите са работодател
на над 8 300 служители и сътрудници в близо 450 офиса в България, Украйна, Румъния,
Полша, Северна Македония и Испания.
Екипът ни се разраства и в момента търсим да назначим служител за
позицията „Експерт Работна заплата“.
Отговорности на позицията:
· Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в
Дружествата от Групата;
· Участие в ежемесечното изчисляване и обработване данните за хонорарите на
лицата по граждански договор;
· Изготвяне на ведомости и рекапитулации за възнагражденията, изплатени по
граждански и трудов договор;
· Обработка на болничните и на данните за служители в отпуск по майчинство;
· Поддържа кореспонденция с НАП, НОИ и др. държавни институции свързана с
данъчното и социално осигуряване на служителите;
· Изготвяне и подаване към съответните държавни институции /НАП, НОИ, НСИ и
др./ на необходимите декларации, уведомления, справки и отчети;
· Изготвяне на отчети и справки за нуждите на ръководството;
· Интензивна комуникация с Дружествата от Групата;
· Издаване на служебни бележки и удостоверения на служителите;
· Следене на промените в трудовото, осигурителното и данъчно
законодателство;
Изисквания:
· Опит на подобна позиция минимум 3 години;
· Много добро познаване на действащото трудово и осигурително
законодателство;
· Много добри познания и умения за прилагане на Кодекса за социално
осигуряване, Кодекса на труда, както и други нормативни актове, свързани с
извършваната дейност;
· Опит със софтуера Aladin е предимство;
· Разширени компютърни умения (много добро владеене на MS Excel);
· Аналитичност, прецизност, коректност, отговорно отношение към работата;
· Отлични комуникативни умения, работа в екип.
Предимства на позицията: · Отлична работна атмосфера и условия на труд; · Конкурентно стартово заплащане; · Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие; · Допълнително здравно осигуряване за сметка на работодателя; · Възможност за спортна карта на преференциална цена; · Ваучери за храна; · Допълнителни дни отпуск след прослужено време в компанията; · Безплатни напитки и плодове в офиса. Позицията е подходяща за кандидати, които имат желание за кариера в бързо развиваща се среда. Ако имате силна мотивация за постигане на резултати, нашата структура е мястото за Вас. Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,890 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.