Работа Офис Сътрудник в София
35 нови обяви за работа
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...
-
Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
-
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Създадена през 2016 г., групата е обединение от лидерите в болничното здравеопазване в страната - Болница Токуда и City Clinic, заедно с един от най-големите здравни холдинги в Турция - Acibadem. Състои се от две болници в гр. София, една от които с две болнични бази, два диагностично-консултативни центъра и един медицински център в гр. Варна, в които работят над 2500 служители.
Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Младост и Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Сърдечно-съдов център са единствените лечебни заведения в България, акредитирани по международния стандарт за качество и безопасност в здравеопазването - Joint Commission International (JCI). Лечебните заведения от групата на Аджибадем Сити Клиник в България са част от международната организация IHH Healthcare Berhad и техният бранд Acibadem, базиран в Турция.
Във връзка с разширяване на дейността си, Аджибадем Сити Клиник Сърдечно-съдов център търси да назначи: Административен асистент
Основни дейности:
- Координира информационния поток в административната структура.
- Съставя график за срещите на ръководството.
- Поддържа списък с необходимите офис консумативи и се грижи за своевременното им осигуряване.
- Отговаря за документооборота – завежда по установения ред входящата и изходящата писмена кореспонденция.
- Следи за техническото състояние на използваната техника и при необходимост предприема мерки за своевременно отстраняване на повредите.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Много добра компютърна грамотност – MS Office;
- Добри организационни умения;
- Умение за работа в екип;
- Комуникативност и лоялност.
- Висше образование в сферата на бизнес администрацията се счита за предимство;
- Английски език на добро ниво се счита за предимство.
Ние предлагаме:
- Сигурно и редовно заплащане;
- Безплатен транспорт по маршрут Мол „Парадайс“ – Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Сърдечно-съдов център по предварително определен график;
- Безплатен транспорт по маршрута Перник – София – Перник;
- Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месечна база;
- Работа в екип от професионалисти;
- Възможност за развитие в една от водещите лечебни структури;
- Допълнително здравно осигуряване за сметка на работодателя;
- Възможност за допълнително здравно осигуряване на членовете на семейството на служителя;
- Постоянен трудов договор с Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ ЕООД.
Необходими документи:
- Актуална автобиография.
Аджибадем Сити Клиник е администратор на лични данни и обработва информация за кандидатите за работа само и единствено за целите на подбора на кадри, в законоустановения шестмесечен срок и на основание съгласие. Администраторът събира данни, каквито кандидатът за работа е предоставил по собствено усмотрение. Администраторът не събира копия на документи. Относно правата на субектите на данни, начините за упражняването им и изобщо цялостнотия режим заобработка на данни при Администратора.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.