Работа в Пазарджик
109 нови обяви за работа
-
СЪТРУДНИК ОНЛАЙН МАГАЗИН Началото на нашето пътуване стартира през далечната 2002 година, когато КРЕЗ ЕООД, българска търговска компания...
-
Оператор - касиер Ние сме Изипей АД, просперираща компания със стабилни позиции на пазара. Нашата компания е платежна институция по смис...
-
Крупиета за игрална зала - гр.Пазарджик Описание и Изисквания: Организатор на хазартни игри търси Крупиета за игрална зала - гр.Пазарджик...
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ пълен работен ден за магазини BILLA - гр. Пазарджик, ЦЕНТЪР Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние...
-
"Лодис Инвест“ ЕООД е бълграска компания, която произвежда висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Поради разви...
-
1,400 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Фирмата ни търси служители/ки за малък бутиков семеен ресторант. Необходимо е да притежавате: предишен опит - не е задължителен; комуник...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
МЪРЧАНДАЙЗЕР Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята дейност КР...
-
2,400 лв / месец (нето) от работодател
ШОФЬОР КАТЕГОРИЯ „С“ "МИО" ООД - лидер в производството и продажбата на хляб, във връзкa с разширяване на дейността си, търси да назначи Ш...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...
-
930 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Обобщено описание на работата, която извършва изпълнителя на длъжността: 1. Участва във всички операции по първич...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е една от водещите компании в сферата на продажбите, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и бизнеса в Бълга...
-
Ние - "Ромпетрол България" - се разрастваме и търсим подходящите хора, с които да се развиваме! Ако притежаваш мотивация и желание за работ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Началото на нашето пътуване стартира през далечната 2002 година, когато КРЕЗ ЕООД, българска търговска компания, започна своята дейност в Пазарджик. Своя път започна като малка компания, захранвана от енергия, страст и ясна визия за бъдещето, която се превърна в едно от най-разпознаваемите имена на пазара. Днес КРЕЗ е повече от просто магазин за строителни материали или типичен магазин за „направи си сам“ — това е дестинация, където всеки може да намери нещо, отговарящо на неговите нужди. Корпорацията КРЕЗ в момента управлява два хипермаркета с обща търговска площ от 15 000 квадратни метра, както и логистичен център, отговарящ за подготовката и изпращането на стоки за търговия на едро. Водени от мотото „Всичко на едно място“, КРЕЗ предлага асортимент от над 70 000 артикула — покриващи домакински нужди, строителни материали, мебели, инструменти за занаятчийство и продукти, насочени към широк спектър от професии и интереси.
Сърцето на нашия успех се крие в отдадеността на над 350 служители — включително консултанти, търговци, складови работници, административни професионалисти и онлайн търговци— които гарантират, че нашите клиенти получават най-високо ниво на обслужване.
Нашият креативен екип има нужда от нови свежи сили към Онлайн магазин, за да се справя с ежедневните предизвикателства .
Вашите отговорности:
- Грижи се за обслужването на клиенти онлайн и по телефона;
- Проследява процесите по събиране на стока в отделите;
- Грижи се за качественото опаковане на стоката;
- Изготвя товарителници и уведомява клиентите за статус на поръчката;
- Изписва и разплаща стока, грижи се за обработка на поръчките в Universum ERP система;
- Обслужва изпращането на документи (и не само) от колегите чрез куриер;
- Разрешава клиентски спорове и придвижва рекламации на стоки, закупени онлайн;
- Грижи се за коректното осчетоводяване на поверените му приходи от поръчки;
- Изготвя ежемесечен доклад за работата си;
- Грижи се за комуникацията между клиентите и кредитните компании;
- Отговаря за договорите и цените на услугите, свързани с куриерските компании – за всички фирми;
- Прави анализ на продажбите и дава предложения за промоции;
- Следи наличностите на продаваемата стока и информира своевременно баерите за недостиг на силно търсена стока;
- Участва в корекцията на цени при проблеми и създаване на промоции;
- Осигурява допълнителна информация за продуктите, когато се налага;
- Създава и редактира продукти, когато се налага;
- Участва в изготвянето на таблици с нови продукти, когато се налага;
- Дава ежемесечни и навременни предложения за банери и продукти в промо лентите, свързани с брошура и не само;
- Осъществява демонстрации на предлаганите продукти;
- Изпълнява други конкретни задачи, свързани с работата му, в зависимост от желанията на клиентите.
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Инициативност, отговорност и точност при изпълнение на поставените задачи;
- Готовност за работа в динамична среда;
- Организираност и лична мотивация;
- Средна или по-висока степен образование;
- Компютърна грамотност;
- Предимство имат кандидати, които са креативни, активни в рекламирането и популяризирането на продукти.
- Предизвикателството да променяш работното пространство съвместно с позитивен и амбициозен екип от съмишленици;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Мотивиращо възнаграждение и динамична работна атмосфера;
- Работа в екип от профeсионалисти;
- Разнообразна работа с възможности за лична изява и професионално развитие;
- Сключване на постоянен трудов договор с фирма КРЕЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Средна заплата за сектора
950 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,000 лв / месец
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.