Работа в Пазарджик
126 нови обяви за работа
-
ЕКСПЕРТ МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ И ЛОГИСТИКА Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазард...
-
СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечнат...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...
-
1,550 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ: организира експедицията на изделията, съобразно утвърдени графици или заявки; оформя документи за експед...
-
"Лодис Инвест“ ЕООД е българска компания, произвеждаща висококачествени български млечни продукти под бранда"Лакрима" и "Фрезко". Във вр...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти - гр. Пазарджик В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто из...
-
KOSTAL develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for major industrial organizations. The Group has 46 locations world-wide in 21 countries on four continents, with a work-force of about 16.94...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства н...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
С присъединяването си към „Екоинвест“ ЕООД вие ставате част от динамично развиваща се, пазарно ориентирана компания, специализирана в ...
-
Консултант/ки в център за продажба и дистрибуция на спортни стоки
Лъки Корект-Илия Божилов Етгр. Пазарджик
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни е фирма, която е официален представител за Южна България на известни марки спортни стоки. Търсят отговорни, амбициозни, лоял...
-
Крупиета за игрална зала - гр.Пазарджик Описание и Изисквания: Организатор на хазартни игри търси Крупиета за игрална зала - гр.Пазарджик...
-
''Лодис Инвест“ ЕООД е бълграска компания, която произвежда висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Поради разв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята дейност КРЕЗ ЕООД – българска търговска компания. Тогава още малка компания, с голяма енергия, страст и поглед вперен в бъдещето! Днес КРЕЗ не е просто железария или поредния DIY магазин в страната. КРЕЗ е мястото, където всеки може да намери нещо за себе си. Днес корпорация КРЕЗ притежава два хипермаркета с обща търговска площ от 15 000м2, с две логистични бази - една от тях в столицата на България, за подготовка и изпращане на продукти за клиенти на едро, както и складови площи простиращи се на хиляди квадратни метри.
Зад успеха на КРЕЗ стои всеотдайността на всички над 300 служители – консултанти, търговци, складови служители и администрация. Във връзка с непрестанното ни развитие си търсим опитен и добре подготвен специалист за позицията Експерт международен транспорт и логистика.
Основни отговорности:
- Планиране, организиране и координиране на международен транспорт (въздушен, сухоземен и морски) с максимална ефективност;
- Подготовка и управление на пълния комплект транспортна документация, включително фактури, опаковъчни листи и митнически документи;
- Поддържане на тясно сътрудничество с митнически агенти, счетоводство, доставчици и други свързани отдели в компанията за осигуряване на пълна и точна документация за внос/износ;
- Следи за безпроблемното протичане на превозите и разрешава възникнали проблеми;
- Проследяване и контрол на всички етапи от логистичния процес oт подготовката и намиране на транспорт до освобождаването от митница или достигане до складовете на компанията;
- Общуване с надзор на пазара, КЗП, митница и други държавни и регулаторни институции;
- Преговори и комуникация със спедиторски компании;
- Висше образование в областта на логистиката, международния бизнес или свързана специалност;
- Минимум 3 години опит на подобна позиция в сферата на международния транспорт и логистика;
- Много добро владеене на английски език (писмено и говоримо), втори чужд език е предимство;
- Дълбоко познаване на международните търговски и митнически регулации;
- Опит в използването на логистични софтуери и ERP системи;
- Силни организационни умения и способност за управление на множество задачи и приоритети;
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип;
- Aналитични умения и ориентация към решения;
- Целенасоченост, отговорност и лоялност;
- Инициативност и стремеж за постигане на резултати;
- Умение за работа в екип и отговорност към поставените задачи;
- Отлични умения за работа с компютър - Microsoft 365;
- Висока степен на прецизност и внимание към детайлите;
- Шофьорска книжка;
- Атрактивно възнаграждение, съобразено с опита и квалификациите на кандидата;
- Стартиращо обучение и възможности за професионално развитие под ръководството на експерти с дългогодишен опит;
- Работа в динамична и иновативна среда с възможности за израстване;
- Интензивно въвеждащо обучение и приятна работна атмосфера в утвърден търговски обект;
- Пет дневна работна седмица;
- Различни социални придобивки – преференциална търговска отстъпка в наши обекти, безплатна фитнес зала и др.
- Сключен трудов договор с фирма КРЕЗ ЕООД.
Мотивиран, амбициозен и разпознаващ себе си в това, заповядай при нас и стани част от КРЕЗ. Разгърни пълния си потенциал в екип от професионалисти. Очакваме те, за да пожънем заедно плодовете на фирмените ни успехи, а едновременно с това, ние ще ти предложим работа в приятна работна, възможност за кариерно израстване и мотивиращо възнаграждение.
Фирма КРЕЗ ЕООД обработва само законно събрани лични данни, необходими за конкретно, точно определени и законни цели, единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие с Регламент(ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.