Работа Асистент Мениджър
46 нови обяви за работа
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
We are seeking a highly skilled and strategic Executive Assistant to support our Chief Operating Officer (COO). This role is critical to enhancing operational efficiency, driving execution across departments, and enabling the COO to focus on high-im...
-
About WALLTOPIA WALLTOPIA is the world leader in the design and manufacturing of climbing walls, setting the global standard for innovation, quality, and safety in the industry. With over 25 years of experience, we have successfully completed more t...
-
От Алфа Консулт България търсим кандидат за наш клиент: Водещ производствен бизнес в гр. Русе разширява екипа си и търси организиран и о...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
Кои сме ние? Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за н...
-
1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, сдружение с обществена полза, осъществяващо социална дейност в подкрепа на уязвими хора, търсим Асистент „Проекти и кому...
-
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...
-
Operational Procurement Specialist with German Language You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people...
-
Operational Procurement Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...
-
EXECUTIVE ASSISTANT & OFFICE SUPERVISOR INNOVATIVE PAST EXCITING PRESENT SOMETHING BETTER IS BREWING EXECUTIVE ASSISTANT & OFFICE SUPERVISOR We are currently searching for a motivated and committed professional to step in the position of Execut...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
Търсим организиран и комуникативен специалист, който да се присъедини към екипа на наш клиент като "Специалист международна логистика"! ...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
At Tradu, we believe that talent knows no borders. We are a team of 650+ multilingual people around the globe. Our commitment to diversity, inclusion, and innovation extends across continents, creating a dynamic blend of skills and experiences that drives our success.
Are you passionate about the art of creating clear and comprehensive documentation? Do you believe that accurate and detailed documentation is the backbone of successful project management? We are seeking a dedicated PMO Business Analyst who values the importance of high-quality documentation and strives to ensure every detail is captured meticulously. In this role, your commitment to excellence will play a crucial part in the success of our projects. The PMO Business Analyst is primarily responsible for supporting and collaborating with Project Managers on projects of varied complexity to the benefit of key business initiatives. The business analyst will provide deliverables, including but not limited to, documentation of workflows, business cases, and change requests. The business analyst must have strong communication skills and maturity to work with business and technical teams, including senior team members and management across all levels.
Primary responsibilities (not limited to):
- Prepare documentation including but not limited to meeting minutes, business cases, project plans, timelines, and change requests;
- Maintain project documentation related to filings, legal entity set ups/wind downs, and other business-as-usual interdepartmental tasks requiring temporary support;
- Attend and as-needed lead meetings, preparing meeting minutes in a timely manner;
- Perform quality audits;
- Perform other activities related to project time tracking, updates, status reporting, metric reporting, and related administrative tasks;
- Assist the project managers on various ad hoc tasks as requested by direct manager;
- Build partnerships and serve as the liaison with internal departments, effectively identifying, understanding and delivering desired solutions and value;
- Research PM technologies and draft proposals;
- Interpret technical concepts for business users;
- Serve in junior project manager capacity when cross-coverage is required;
- Create and maintain monthly executive meeting agenda; and
- Maintain PMO project master list and PMO archive.
Requirements
- Strong attention to detail and organizational skills to ensure accurate documentation;
- Strong presentation skills and problem-solving abilities;
- Excellent communication and teamwork skills;
- Experience in research, change management, PM tools, and MS suite preferred;
- Ability to work independently and self-driven, demonstrating initiative and taking ownership of assigned tasks;
- Highly professional and adaptable;
- Fluency in English, both written and verbal; and
- Ethical treatment of colleagues and clients.
Hours: 40 hours/week - Monday – Friday, 8am – 5pm GMT (10am – 7pm EEST), with options for EU/US hybrid hours; Working from the office: 3 days per week
Contract type: Labor contract with Stratos Support EAD
If you are interested in this position, please send us your CV in English.
Only short-listed candidates will be contacted for an interview.
Средна заплата за сектора
1,990 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
10,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник по проекти/сътрудничка по проекти
Сътрудниците по проекти предоставят различни видове услуги за успешното изпълнение на проект като част от бюро за хоризонтално управление на проекти. Те предлагат административна подкрепа, съдействие и обучение на ръководителите на проекти и други членове на персонала, управляват документацията на проекта и съдействат на ръководителя на проекта при съставянето на графика на проекта, планирането, координирането и отчитането на ресурсите. Сътрудниците по проекти отговарят за дейностите по осигуряване на качеството и за наблюдение на спазването на насоките относно методологията и други организационни стандарти. Освен това те предлагат съвети относно инструменти за управление на проекти и свързани административни услуги.
Необходими основни умения
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- извършване на анализ на риска
- извършване на проектни дейности
- управление на информация за проекти
- осигуряване на доклади с анализ на разходите и ползите
- документиране на напредъка на проекта
Необходими основни знания
- принципи на управлението на проекти
- методология за управление на проекти (PM²)
- методики за осигуряване на качеството
- управление на конфигурацията на проекта
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.