Работа Административен Специалист

108 нови обяви за работа

  • icon 1,010 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, вносител и дистрибутор на реномирани мaрки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, търсим д...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Персенк 2009 ЕООД, търси за своята външнотърговска дейнсост, служител зa позицията технически сътрудник. Кандидата трябва да отгова...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма с дългогодишен опит в производството на пластмасови опaковки за храни, търси да назначи: СЛУЖИТЕЛ ОФИС - АДМИНИСТРАЦИЯ Изисквания...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...

    31 Jan 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...

    30 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалaвър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отли...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишнa история, традиции и изградени стандарти на качество в с...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на дейносттa си, фирма "Веси Травъл" ЕООД търси да назначи служители на длъжността „Офис администратор / водач...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент – 4, 6 или 8 часов работен ден

icon 1,010 лв ~ 1,780 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


За наш клиент, вносител и дистрибутор на реномирани мaрки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, търсим да назначим:

Офис асистент – 4, 6 или 8 часов работен ден

Основни задължения:

  • Отговаряне на телефонни обаждания;
  • Водене на служебна кореспонденция;
  • Обработване на заявки;
  • Първично деловодство;
  • Организиране дейността на офиса;
Основни изисквания:
  • Добри организационни умения и умения за работа в екип;
  • Умение за работа с компютър;
  • Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не и задължително условие;
  • Владеене на английски език – предимство;
  • Желание за работа и развитие;
Фирмата предлага:
  • Добри условия на труд;
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Възможност за гъвкаво работно време – 4, 6 или 8 часов работен ден;
  • Работно място – кв. Лозенец;
  • Възможност за започване на работа веднага.
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите. Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.

Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.

Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,010 лв ~ 1,780 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.