Работа Административен Специалист в Добрич
6 нови обяви за работа
-
ИНТРАМА е производител и вносител на машини и консумативи за хранително-вкусовата промишленост. Търговската и сервизна дейност се осъщ...
-
Технически сътрудник Фирма ГЛАС ДИЗАЙН ООД е съвременна производствена фирма в сферата на производството и търговията със интериорно и...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализи...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
ОФИС СЪТРУДНИК ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване де...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- производство и печат на фолиа и пликове за вакуумна опаковка;
- автоматични линии за вакуум-, флоупак- и стречопаковане с претегляне и етикетиране;
- машини за месопреработка и млекопреработка;
- електронни везни и софтуер за търговски обекти и преработвателни предприятия.
Отговорности:
- Подпомага дейността в отдел Продуктов мениджмънт;
- Контактува с доставчици по уточняване на запитвания и срокове;
- Изготвя оферти и поддържа база данни за предлаганите от доставчиците продукти;
- Превежда техническа информация и документи;
- Участва в изложения.
- Подходящо висше образование;
- Отлично владеене на писмен и говорим немски и/или английски език;
- Много добра компютърна грамотност – WORD, EXCEL, INTERNET;
- Организирана и комуникативна личност.
- Сигурна и дългосрочна работа в утвърдена компания;
- Отлични условия на труд, добро заплащане и изрядни трудово-правни отношения;
- Социални придобивки – ваучери за храна на стойност 200лв, допълнителна здравна застраховка;
- Въвеждащо обучение и подкрепа от екип професионалисти;
- Динамична, интересна и предизвикателна работа.
Средна заплата за сектора
1,020 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.